dinsdag 1 mei 2012

Rimpelrokje(s)-Give-away!!

De laatste tijd is het 1 en al rimpelrokjes wat er onder mijn naaimachine vandaan rolt. Ik blijf bestellingen krijgen. Hier ben ik echt wel blij mee. En rimpelrokjes blijven gewoon leuk: om te dragen en om te maken.
Dus nu heb ik wat bedacht:.........................Ik ga een rimpelrokje weggeven.
Waarom?: -Ik vind het erg leuk om een blog te hebben, maar zonder jullie reakties zou mijn blog een stuk
                  saaier zijn vind ik zelf. Dus ik wil jullie daar heel hartelijk voor bedanken: voor de mail en de
                  reakties die jullie elke keer weer plaatsen.
                - En gewoon omdat ik het leuk vind om eens een keer wat weg te geven! Ik doe dat ook regel
                  matig in familie en kennissenkring en nu dus een keer voor mijn bloglezeressen.

Ik laat deze give-away lopen tot volgende week vrijdag 11 mei. 1 van de kinderen zal iemand uit de reakties trekken en voor diegene, maak ik een rimpelrokje: met 2 rimpels, 6 rimpels, gedraaid of met knopen, dat maakt allemaal niet uit. Ook mag jezelf de stof uitkiezen. (wel met een bepaalde max. natuurlijk)
Iedereen kan reageren. Dus ook de mensen die geen blog hebben, maar wel mijn blog lezen. Onderaan het reaktieformulier kan je voor anoniem reageren kiezen. Dan wel graag een naam erbij! Als je wel een blog hebt vind ik het leuk als je deze give-away op je blog zet.
Nou ik ben benieuwd!

 Hierboven een bewijs dat ik rokjes maak voor groot (lang) en klein! Leuk toch dat ik iemand zo kan helpen, door een rok op haar lengte te maken! Hieronder ook nog 3 op bestelling.
En om mijn blog toch nog afwisselend te houden, ga ik als ik weer een vrij uurtje heb verder met een ander project! Ook wel weer leuk natuurlijk.

79 opmerkingen:

Immie zei

Oooooh wat is mijn rok mooi! Ja, mijn 1.86m wil wel wat hè? ;-) Ik zal je give away op mijn blog zetten, al doe ik er zelf niet aan mee. Goed?

Anoniem zei

Ik volg je blog al heel lang en doe daardoor veel inspiratie op. Helaas kom ik er niet aan toe om iets voor mij zelf te maken, dus doe ik graag mee met je give away.
Groeten, Dorine

Anoniem zei

Super, ik wil graag meedoen! Groetjes Gea

Anoniem zei

Leuke giveaway!!!
suc6 met je blog en achter de naaimachine zitten!! groeten Magda

Elfi zei

Oh Danielle, wat zou je me hier blij mee maken, had erg graag aan de workshop meegedaan, maar dat was geen doen vanuit het noorden. Ik zet de link op mijn blog, en ga flink zitten duimen. Wat een leuk idee van je trouwens.

Groetjes, Roelfina

Iris (olapa) zei

Ooooh super leuke give away !
Je blog volg ik wel al even ik doe graag mee !

Mij zei

Ah, wat een leuke actie! Ik doe graag mee ;-)

wilma zei

Wat een leuk idee zeg!Mag ik ook mee doen?
Ga vandaag aan het naaien,verplicht mezelf.Kind of therapy.
Groet, Wilma

Kaatje zei

Wat een leuk idee!!! Ik doe graag mee.. Ik zet ook een linkje op mijn blogje!

Groetjes Bianca

Anoniem zei

Ik lees je blogje elke dag,
je maakt leuke dingen.
En ik heb al een paar keer een patroon van je mogen ontvangen.
Ik wil ook graag mee doen .
groetjes Ria

Marleen zei

Hoi Daniëlle,

Wat een leuk idee!! Ik doe graag mee!
groetjes, Marleen

Marleen zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Hoi Danielle,
Wat een leuk idee! Ik lees je blog regelmatig om ideeen op te doen, echt leuk! Voor m'n dochters heb ik ook al rimpelrokjes genaaid, zelfs een ienimieni maatje 80 maar voor mezelf durf ik het nog niet. Dus ik doe ook graag mee!
Groetjes Jannet

Zaanse Zolder zei

ojaaaaaa leuk ! Ik vind het er ingewikkeld uitzien maar staat vast super.
Ik waag dus een kansje voor m'n dochter of voor mezelf (bedenken we nog hihi). Volger ben ik al en ik zet natuurlijk een linkje op mijn blog.
groet van Sylvia

Viegeltje zei

Je bent er maar druk mee haha. Eerst zelf maken, dan een workshop en nu dit! Mega leuk!
Ik doe mee!! Zal het gelijk ook op mijn blog zetten ;)

Vlijtige Lies zei

Wat ben je er toch druk mee!! Nog even en college style gaat je inhuren! Ik heb het trucje inmiddels zelf door,super leuk om te doen!! Groeten Arjo

Omias maaksels zei

Ik volg jouw blog al een hele tijd...ik ben ook al een hele poos fan van jouw rimpelrokjes.
Ik heb het echter nog niet aangedurfd om er zelf eentje te maken.
Daarom doe ik heel graag mee aan jouw give-away = een unieke kans om met eigen ogen te zien hoe zo'n rimpelrokje in elkaar steekt.
Mocht ik winnen....dan kies ik graag een rimpelrokje voor mijn lieve kleindochter.
Nu moet ik natuurlijk nog wel een beetje geluk hebben.....

Mariette zei

Wat leuk dat je dit doet! Je workshops zijn voor mij ook helaas te ver weg dus ik zou het hartstikke leuk vinden om een rimpelrokje voor Sara te winnen. Ik zal je give-away linken op mijn blog.

Anoniem zei

Hallo,
Ik bezoek je blog regelmatig. En wat maak je vaak mooie dingen zeg!
Ik doe graag mee!

Groetjes,
Trude

Anoniem zei

Wat een leuk idee!!! Ik volg je blog nog niet zo lang, maar vind wel dat je geweldige dingen maakt! Ik doe graag mee! (als een zwangere buik niet heel veel uitmaakt:))

Groetjes en succes Annelies

Unknown zei

Graag doe ik mee met uw give away. Nu hopen dat ik eens zal winnen.

MIEP zei

Wat een leuke giva-away! Ik maak graag een kansje. Ik ben zelf nog vrij nieuw in deze blogwereld, maar volg je blog al wel. Leuk om te zien wat je allemaal maakt.
groetjes Miranda

Anoniem zei

Hoi Daniëlle,
Ik heb zelf geen blog, maar volg uw blog met heel veel plezier. Ik naai zelf ook graag, maar heb er helaas niet zoveel tijd voor. Wat maakt u toch mooie dingen, geweldig! De rimpelrokken zijn super, vooral de 'nieuwe' knoopversie vind ik erg leuk! Supermooi!

Veel naaiplezier (daar beleef ik dan weer veel leesplezier aan!)

Hartelijke groet,
Martha V.

Anoniem zei

Leuk, ik wil ook graag meedoen.
Ik heb zelf geen blog, maar lees de jouwe al vanaf het begin mee. Onlangs heb ik heb eens helemaal terug gelezen en het is dan heel leuk om te zien hoe jouw kinderen groter geworden zijn.
Succes ermee, groetjes Corrie

Mama C zei

Voor zo'n rimpelrokje wil ik graag een kans wagen!! Ik heb al een link op mijn blog gezet.
Gelukkig is het al snel 11 mei ;-)

Anoniem zei

Hoi Danielle'

Ik volg je blog al een jaartje. Een ontzettend leuk en leerzaam blog. Ik zou het heel leuk vinden om een rimpelrok te winnen. We wachten het af.

Groeten van Lettie

Anoniem zei

Leuk Danielle ik doe graag mee!

Klaasje zei

Mag ik ook een gokje wagen???
Grapje, ik gun hem graag aan iemand anders, die ze zelf niet kan maken hoor!
Heel leuk idee van je, om dat te doen.
Ben erg benieuwd wie het gaat worden!
Succes, Klazina

Anoniem zei

Wat leuk zeg!! Zo blijf je wel aan het naaien voor een ander. De kledingkast van de kids al gevuld? Maar jij heb ook zo weer iets moois gefabriceerd. Ik heb hem voor mezelf nog niet durven naaien de eerste was zo'n misbaksel, maar die van Lotte is super geworden. Dus ga ik voor mezelf meedoen.

Groetjes Deborah

Diana zei

Wat een leuke actie! Ik heb al een berichtje op mijn blog gezet en ik doe graag mee, want Sophie wil best zo'n mooie rok.
Groetjes Diana

geitjes enzo zei

Aaaaaaaaaaaahhhhhh ik zou heeel graaaag mee doen met je give away actie!!!

Lieke zei

Hoi,
Ben elke dag op je blog te vinden en ook ij wil graag mee doen met deze leuke Give-Away.
Groeten, Janita

Anja zei

Ik volg je blog al een poos en wil graag meedoen met je gie-away.
Ik vind je rok met knopen zo ontzettend leuk, maar ben zelf niet echt handig met de naaimachine. Nu ik 9 kilo ben afgevallen en al mijn kleding te groot is geworden, houd ik mij zeker aanbevolen.

groeten,
Anja Vink

Titia zei

Wat een leuk idee zeg, ik doe mee!

Woon - Geluk zei

Wat een leuk idee! Ik doe erg graag mee:) ik zou er graag 1 voor mijzelf willen, lijkt me heerlijkzitten...... Helaas zijn je workshops voor mij ook te ver anders.......
Ik ga duimen :)
Groetjes cindy

sarina zei

wat een leuk idee, ja vind het wel leuk om mee te doen

klara zei

Wat leuk zeg, ik vind ze erg leuk die rimpelrokjes.
Doe graag mee met de giveaway aktie.
groetjes klara

Anoniem zei

Leuk, ik doe graag mee!

Anoniem zei

Leuk ik doe graag mee!
Esther

Jessica zei

Ik vind die rimpelrokken altijd al zo leuk, dus natuurlijk wil ik heeeeeeel graag een kansje wagen om zo een mooie rok te winnen!

Groetjes Jessica (jessicawesterneng@solcon.nl)

renee zei

nou , dat is toch eens even te gek , en wat een ontwikkelingen maak je door, eerst bestellingen, dan workshops, nu give aways, ik moet zeggen je dient de mensheid, de naai-liefhebbers. Nou kan ik niet zo super naaien,dus ik zou erg blij zijn met een rokje voor ons kleine meisje.....dus ik hoop te winnen.

Anoniem zei

Hoi,
Al een tijdje volg ik je blog en kijk vol bewondering wat er allemaal onder je naaimachine vandaan komt! Ik doe graag mee met de give-away!

Groetjes,
Linda

Anoniem zei

Jaaaa...leuk, ik koop ze wel eens bij College Style maar vind ze echt best duur, dus als ik er nu eens bij jouw een zou kunnen scoren;-)Graag! Leuke actie, hoor!
Groetjes Yvonne.

Marlies Terpstra zei

Ja, leuk! Ik wil graag meedoen!
Ik ben helemaal fan van je rokken, maar woon helaas te ver weg om een workshop te doen. Leuke actie!

Rianne zei

De workshop heb ik nog te goed.. maar een extra rok in mijn kast is altijd prettig. Ik doe mee!

Groetjes, Rianne

Corina zei

Hoi Danielle,
Ik zie je blog vandaag voor het eerst, omdat ik op zoek was naar naaicreaties en patronen. Ben zelf helemaal fan van naaien en ben er dagelijks mee bezig. Alleen heb ik nog nooit zo'n leuk rokje gemaakt als jij nu weg wilt geven... Daarom wil ik graag mee doen met je give away! En wie weet... zet ik hem dan ooit nog eens zelf in elkaar!
Gr Corina

Andrea zei

Nou, ik vind het ook leuk om mee te doen hoor!
groetjes Andrea

Huize Kip Kakel zei

Wat ben jij origineel, Daniëlle!
Ontzettend leuk dat je er nu ook nog 1 gaat weggeven..
ik doe mee, hoor:)
Ik zie dat je workshops ook al zo goed als vol zitten, super leuk voor je!
ik plaats een linkje!
Groetjes Hannie

Anoniem zei

Ik wil ook graag mee doen, want als positierok zijn die rimpelrokjes ook ideaal!

Groetjes, Petra

Anoniem zei

hallo danielle
lees al vaker je blog en werd nu door vriendin h. en e. getipt over je leuke tricot rok, doe graag mee
groeten pauline

Nina84 zei

Ik doe graag mee.
Lees je blog regelmatig en raak iedere keer weer geinspireerd... en wat naai je VEEL!
Een leuke give away en fijn dat iedereen mee kan doen. Ik ga duimen...

Groetjes, Jannine

Anoniem zei

Wat een leuk idee!!
Nou ik wil wil meedoen!
gr Annemarie

Anoniem zei

Wat een super give away, ik doe ook graag mee! Ben benieuwd wie er gaat winnen, er zijn al zoveel reacties! veel succes in ieder geval met al je bestellingen en naaicreaties voor je kids.

Groeten Marieke

Anoniem zei

Wat een super give away! ik doe ook graag mee! heb zelf geen blog om je te promoten, maar zie dat er al heeel veel reacties zijn. Veel succes met je bestellingen en naaien voor je kids!

Groeten marieke

Anoniem zei

Hoi,

Ik lees al een hele poos jou blog. Super al die kleren, vooral die rokjes en jurkjes voor meisjes! Helemaal schattig. Ik wil graag mee doen met de give away! Ben benieuwd of ik in de prijzen valt, ik kan nl zelf niet goed naaien en zou het erg leuk vinden om zo`n rok te hebben.

groetjes Jolanda

Esrosa zei

Leuke actie Daniëlle! Ik maak ze inmiddels ook zelf, maar leuk idee om er eentje weg te geven!
Succes :-)
Grtz, Esrosa

gineke zei

hoi danielle,
wat een leuk idee ,ik doe graag mee
groetjes
gineke

Anoniem zei

Leuke give away, ik doe graag mee... Ik volg je blog allang met veel plezier. Gr Esther

Anoniem zei

Hoi Danielle,

Wat ontzettend leuk! En wat lief van je dat je dit doet! Ik ben nog steeds van plan om naar je workshop te komen, maar ik ga nog kijken voor de datum!

Maar zo'n leuke rok erbij lijkt me super.

Groetjes,

Elsbeth

Natalia zei

Super! Ik wil ook meedoen!
Groetjes!

RoosMarijn zei

Super leuk, ik doe graag mee! (Mijn machines zitten onder een dikke laag stof (en da's geen katoentje ofzo ;), niet erg, ik ben bezig met hele leuke dingen - zie rosalotje.nl :)

groetjes,

Liesbeth

by Ieke zei

Oooh wat een verschrikkelijk gave give away Daniëlle! Ik doe graag mee! In de zomer draag ik dan wel geen rokjes, maar in de winter daarentegen wel!

Kreatita T zei

Wat een leuke rokjes!
Ik doe ook graag mee als het mag.

Groetjes

Anoniem zei

Ik doe ook graag mee! Bezoek je blog regelmatig, maar van rimpelrokjes zelf maken heb ik geen kaas gegeten, dus...deze give away is echt super!

Groetjes PCPAT

astridh zei

Supermooi. Graag doe ik mee hoor.
Ik ben gelijk volger geworden (dat was ik nog steeds niet, ondanks dat ik regelmatig naar je projecten kijk ;) )
Groetjes, Astridh

Anoniem zei

hee danielle, regelmatig kijk ik op je blog...waar haal jij toch de tijd en inspiratie vandaan? ongelooflijk. Ik gun die rimpelrok iemand anders, inmiddels heb ik er verschillende gemaakt,dus maak er maar iemand anders blij mee die niet zelf kan naaien..... maar ik ben wel heel nieuwsgierig naar hoe je zo'n geknoopte rimpelrok maakt.
Nou succes en tot ziens
groetjes jannie blom-schop

Lize zei

He Danielle,

wat een leuke give away. Ik vind ze erg leuk die rimpelrokjes, daarom doe ik graag mee met je give away.
Ik zal een linkje op m'n blog zetten.

*Astrids Atelier* zei

Wat leuk zeg!! En aan het aantal reacties te zien vind iedereen dat! Groot succes dus... Ik wil dan ook graag meedoen aan je giveaway want zelf maken zie ik niet echt overheen.... ben niet zo'n tricot fan met naaien. Jij wel!! Dus wie weet!

Groetjes Astrid
PS: ik hoorde van je via Corine van Toor, zij heeft een workshop bij je gedaan of gaat 'm nog doen!

Anoniem zei

ik volg je maar heb geen blog.
maar doe graag mee.
groetjes bianca

Anoniem zei

Hallo,
Wat een leuke site en wat maak je mooie kleding. Jammer genoeg kan ik het niet! Ik doe graag mee met de actie.Groeten Carolien.

Danielle zei

@Jannie, als je op de volgende link klikt kom je op de uitleg van het knoopeffect:http://wiljasnaaicreaties.blogspot.com/2012/04/fotos-rimpelrok-met-knoopeffect.html

groetjes Danielle

Nicole Claudia zei

Wat heb je lekker veel aanmeldingen!! Ik doe niet mee (want ik heb van jou geleerd hoe ik zo'n rokje maak... het rokje wordt door Bridget letterlijk grijs gedragen!!!!). Maar ik zet wel even een link op mijn blog.

Groetjes, Collie

O, ja... wat een superleuke jurk heb je voor je dochter gemaakt zeg! Staat haar super!

Anoniem zei

Hallo Danielle,

Ik kom regelmatig even op je blog neuzen en de rokjes die je gemaakt hebt zijn dan ook super leuk,
Ik heb zelf geen blog maar zou graag mee doen met je give away.

Hartelijke groet Marion

Anoniem zei

HoiDanielle,
wat ontzettend leuk,dit is de eerste keer dat ik op jouw weblog kijk.Ik wil ook graag meedoen,niet geschoten is altijd mis.Groetjes ,Jacquelien.

Kaatjekraal zei

Wat een gave give away!
Ik heb het al tijden over een rimpelrokje. Dus ik zou er ontzettend blij mee zijn!
Groetjes Klaske

Anoniem zei

Daniëlle,

Ik heb een hele tijd geleden per mail gevraagd hoe je een rimpelrok maakte. Al snel kreeg ik een keurig antwoord van je. Inmiddels is het me gelukt op 2 rimpelrokken te maken.
Ik bewonder je ernorm om je snelheid en creativiteit met je naaiwerk. Zelf doe ik ook graag naaien en ander handwerk.
Ik heb geen blog, maar kijk haast elke dag wel op je blog of bij je volgers.
Ik vindt deze give-away erg leuk,
graag zou ik mee willen doen voor een knopenrok, die heb ik nl. nog niet en vindt ik erg mooi.

Met vr. gr.,
Willy

Anoniem zei

Hoi Danielle,
Vandaag heb ik het bestelde rokje al ontvangen, hij past goed en lengte is ook prima! Bedankt!! Ik doe graag op de valreep nog mee met de give-away!Het is heel fijn dat jij rokjes op maat kan maken, want ik de winkels slaag ik nooit voor tricot rokjes omdat ze allemaal te lang zijn!
Groetjes Yvonne

Anoniem zei

Hallo Danielle,

Wat een leuke dingen naai jij,zeg!
En die rimpelrokjes zien er erg professioneel uit. Gebruik je ook een lockmachine voor al die tricot rokken.
Ik doe graag mee met de give away.
Zelf wil ik het ook nog eens gaan proberen om iets te naaien. Vroeger naaide ik regelmatig iets voor onze 6 kinderen. Vooral voor onze 3 meiden naaide ik het meest.
Nu zijn ze volwassen en 2 houden niet van die rimpelrokken,maar zelf vind ik ze wel erg leuk en ze zitten heerlijk.
Vanaf vandaag zal ik zeker je blog regelmatig bezoeken!
Groetjes, Corine

Jannie zei

Hoi Daniëlle,
Heel erg bedankt voor je mail, en dat zo super snel.
Ik hoop vaak even langs te komen op je blog.
groetjes Jannie Westerlaken