woensdag 29 januari 2014

Helemaal blij met......

......mijn nieuwe stofjes!! Komende seizoen is er geen Stoffenspektakel hier in de buurt.  Hoewel ik een grote stoffenvoorraad in huis heb,  heb ik regelmatig toch net wat anders nodig. Stofjes voor mezelf heb ik bijv. niet veel, dus vanmorgen heerlijk naar de markt geweest, een paar dorpen verder op.
Daar staat een kraam (heb ik al vaker overgeschreven trouwens) met supermooie stoffen tegen superprijzen!! Vooral aan het begin van het voorjaar moet ik me inhouden bij hem, want anders neem ik veel te veel mee. Nu dus ook. Kijk maar mee:

bloementricot voor een jurk of rok...

geen tricot, maar lycra met viscose, een gladde stof

lycra, volgens de marktkoopman draagt dit prettig en blijft het vele malen mooier dan de meeste tricots
een soort leerachtig stofje waar ik een stoer jasje voor 1 van de meiden van wil maken

sweatstof met een geluste binnenkant, gaat een trui worden voor jongste zoon

stofje met een mooi randdessin

De meeste stofjes die ik kocht zijn van Josephine en co, en dat alles voor maar 5 euro pmtr!

15 opmerkingen:

Doortje Dartel zei

Jij hebt goed gescoord!
Jammer dat die man van de markt niet bij ons in de buurt staat.

wima zei

Mooi. Lijk de bloemenstof en leerstof.Succes!!
Groet, Wilma

Elise zei

Ziet er goed uit! Ben je in Ambacht geweest?

felisa zei

Zo, jij kunt weer even vooruit! Mooie stofjes heb je uitgezocht!

Vlijtige Lies zei

Heel mooi! Het is een geweldige kraam en ik vond 'm de laatste keer behoorlijk groot geworden! Geniet van je mooie buit. Groet Arjo

elsa zei

Hoi, staat die kraam er weer? Is een poosje niet geweest. Ik ga er ook maar eens langs want stoffenspektakel in de buurt wordt het niet, he! Jammer. Leuke stoffen trouwens, we zien wel weer wat het wordt t.z.t.
Groeten, Elsa

sarina zei

wat een mooie stoffen ben al benieuwd naar je creaties, het wordt vast mooi!
daar heb ik ook last van, de zomer en lente stoffen zijn meestal veel leuker als de winter
groetjes sarina

Andrea zei

Tjonge wat een koopjes! Jammer dat ik niet in de buurt woon;-)
Succes met alles te naaien!
Altijd zo leuk om de resultaten te zien.
groetjes Andrea

Mama C zei

Kan mij voorstellen dat je daar blij van wordt!
Misschien wil die beste man ook in Amersfoort op de markt gaan staan? ;-)
Groetjes

Nicole Claudia zei

Jij hebt mooie stofjes gescoord zeg. Daar wordt je vrolijk van :D .

Groetjes, Collie

Astrid zei

Aaai wat een heerlijk gevoel moet dat geven.Ik kan het weten want ik heb vandaag ook paar mooie lappen weten te bemachtigen. Succes!!

Anoniem zei

ziet er weer super uit! kom je de 19de gewoon even naar barneveld!?;-) dan is de stoffenspektakel daar! heerlijk al die stofjes! succes er mee! we zien je creaties wel verschijnen!

groetjes petra




Omias maaksels zei

Leuke oogst !
Benieuwd wat je ermee gaat maken ! ;-)

Else zei

Prachtig geslaagd hoor, lekker om je kastje weer aan te vullen. Hier is hij bijna 'leeg', en daar word ik een beetje zenuwachtig van.... Mag ik vragen op welke markt je geweest bent?
Groetjes, Else

Anoniem zei

Super leuke stoffen! Ik zie dat jasje voor die meiden al helemaal zitten. Kan je de verkorte versie van het x land patroon voor gebruiken, lekker stoer!
Lotte past gelukkig nog de lange versie voor de zomer, scheelt weer een hoop werk.

Groetjes Deborah