dinsdag 22 december 2015

Blogmeeting, babysetjes en een jurk 'pied de poule'....

Het is al bijna een maand geleden dat ik naar een heel gezellige blogmeeting ben geweest. Erg leuk om daar diverse creatieve dames te ontmoeten en eens lekker te kunnen kletsen over onze hobbys. arjo en Linda hebben deze ochtend georganiseerd en wat hebben zij dat leuk gedaan!! De ruimte was gezellig ingericht met allerlei haaksels van hun kant, want we gingen nl die ochtend ook wat haken en dan kwam je zo wel in de haakmodus. We gingen een kruikenzak haken. het duurde even voordat ik de steek doorhad (ben niet zo ervaren), maar toen het eenmaal ging kon ik weer haken en kletsen te gelijk, haha. Natuurlijk kwam de zak niet af, maar dat mochten we thuis verder doen aan de hand van de beschrijving. En tsja.... dat duurde even.... ik naai nl makkelijker dan dat ik haak......maar nu is hij echt af en ik ben er blij mee, heb al heerlijk met mijn warme kruik en een dekentje over me heen op de bank gezeten... Aan het eind van de ochtend kregen we nog een tas mee met allerlei leuks (deels zelfgemaakt door Arjo en Linda) Echt super, dames nog bedankt!! Ik vond het echt voor herhaling vatbaar!

Ook nog wat babysetjes gemaakt, ik heb de smaak te pakken. Eentje voor het zoontje van een uit het oog verloren oud-klasgenootje van me. Dankzij het www weer in contact met elkaar. Superleuk! Vooral als je dezelfde hobby nog eens deelt met elkaar.

dit setje voor het dochtertje van een bloglezeres.

En nog een jurk voor een klant in een mooie pied de poule tricot.
 
En dan is het alweer bijna eind van het jaar, de kerstdagen staan voor de deur. Ik wil al mijn lezers hele goede kerstdagen toewensen en een voorspoedig (en creatief) 2016. Ook wil ik jullie bedanken voor de moeite die jullie nemen om elke keer weer wat onder een nieuwe post te zetten. Altijd leuk om te lezen.

5 opmerkingen:

Unknown zei

Ziet er weer mooi uit allemaal!

Huize Kip Kakel zei

Voor jou en je gezin ook fijne dagen, alle goeds voor 2016!
Super dat je warmwaterzak af is, ik moet er ook nog over posten..

Vlijtige Lies zei

Goed zeg! je gehaakte warm waterzak is klaar,en heel mooi geworden! Ook het randje.En waar www dan toch al niet goed voor is,oude vriendschappen weer oppakken! Je maakt toch zulke mooie kleding,echt complimenten. En heerlijk dat je ons er weer een jaar van mee liet genieten. fijne dagen ook voor jullie. Even niets moeten....heerlijk.

Omias maaksels zei

Hallo Danielle
Eerst even ingaan op uw wensen.
Mag ik u en uw gezin wederkerig een zalige Kerst en een gezond nieuwjaar wensen ?!
Griep heeft me geveld de laatste 10 dagen waardoor een aantal van uw - als-steeds-aantrekkelijke creaties mij wellicht ontsnapt zijn.
Ik blader straks nog even terug....herinner mij een groene set voor uw dochter.
Maar wat hierboven staat verdient alvast een pluim !
Groetjes
Mia

Anoniem zei

Dag Danielle

Voor jullie ook fijne dagen en veel heil en Zegen in het nieuwe jaar!
Jij hebt mij dit jaar aan hebt tricot naaien gekregen, (heb er zelfs een kerst set van gemaakt!) dat hoop ik in 2016 nog beter te leren:)

Wat een schattige kruikenzak! met welke steek heb je gehaakt? ik ben een goede na-aper!

Hartelijke groet
Corry Willems