woensdag 28 november 2018

trui Semper en spijkerrokje...

Gisteren heb ik weer heerlijk een daagje kunnen naaien van (9:30-15:30) Gezellig met 3 andere dames. Ondanks dat we ook gezellig gekletst hebben, zijn we ook productief geweest. Ik maakte een trui van een reststuk uit de kast voor de jongste dochter. Daar vroeg ze al tijden om, ik vond wel dat ze het nu verdiend had. Ik gebruikte het patroon Semper van Sofilantjes, die ik al eerder een paar keer maakte voor de jongste zoon. Nadat deze af was, had ik nog een geknipt spijkerrokje bij me uit een oude B#inspired. Ook dit patroon heb ik al diverse keren gemaakt. Dus het naaien ervan ging lekker vlotjes. Vandaag nog even de zoom erin en doorgestikt en ze is weer een set rijker!





Nog 2 nachtjes slapen en de jongste dochter word alweer 10 jaar, waar blijft de tijd. De verjaardagsjurk hangt klaar, maar die post ik na een vrijdag...

5 opmerkingen:

Mama C zei

Het was inderdaad erg gezellig gister en ook alle 4 best productief geweest! De set staat haar leuk.

Wilma zei

Wat leuk!! Denk dat ik ook zoiets zou moeten doen. Gewoon gaan naaien. Maar eerst wat buiten timmerwerk doen haha.
Groet.
Wilma

Gerda Hartman zei

Hele leuke set. Van harte met je dochter!

Mariette zei

Wat een leuke combi! En nog gefeliciteerd natuurlijk!

Crea-roosje zei

leuk setje voor je dochter.
gesellig met elkaar naaien!
groetjes