zaterdag 16 maart 2019

Weer heel veel nieuwe maaksels...

Ik blijf gestaag door gaan met kinderkledingstukken naaien. Binnenkort kan ik mijn voorraadje naar een shop in shop winkeltje brengen. Dus ja, dan moet ik wel een voorraadje hebben natuurlijk. Hierboven 2 kleine setjes maat 80, zo leuk om te naaien!
3 jongensshirts maat 116, in 3 verschillende stijltjes.

jurkje maat 104, patroon Yfke gebruikte ik hiervoor.  Blijft leuk die blauw-wit combinaties.

En nog 2 kleine shirtjes maat 92.
Shirtje maat 140

Deze combinatie vind ik zo mooi! Het is dat de jongste dochter het niet meer past, anders had ik hem voor haar gehouden.
Nog zo'n lief setje maat 80.

11 opmerkingen:

Happy Earl Grey zei

Mooi werk, daar zal je succes mee hebben. Groetjes

Gerda Hartman zei

Allemaal weer even leuk!

Vlijtige Lies zei

Wat een vrolijkheid! Leuk dat je zo toch lekker kunt naaien. En voor iedereen zit er wel wat bij. Jou favoriete had ik er zo uit gehaald,zonder na te hoeven denken. Succes en groet.

Anoniem zei

Ziet er weer prachtig uit. Ik vind het groen gestreepte jongensshirt en het rood wit blauwe shirt werkelijk schatjes.
Groetjes, Marjolein

Marleen zei

Wat heb je weer veel genaaid. Super joh! Zal vast snel verkocht zijn

Crea-roosje zei

super leuk al je naaisels...
En leuke kleurtjes bij elkaar.
sukses ermee!
groetjes van mij

wilma zei

Leuk zeg dat kleine spul. Leuk en zeker alles voor de zomer!
Naai ze!!
Groet, WIlma

Unknown zei

Wat leuk allemaal!!
Even een vraagje...zit er bij jurk Yfke een elastiek halverwege?
Ik heb het patroon besteld maar kom er niet helemaal uit...
Groetjes
Rianne

Danielle zei

Ha Ruanne, ik maak een patroon nooit helemaal volgens de aanwijzingen! Dus hoe de patrronmaker het heeft bedacht weet ik niet precies... Ik heb bovenkant jurk en rokdeel kurk aan elkaar gestikt en dan precies op de naad het het elastiek gestikt. Ik heb wel het rokdeel flink verlengd. Volgens het patroon miet heg elastiek ertussen gestikt worden denk ik... succes ermee!

Danielle zei

Sorry flink wat typefouten, maar je begrijpt het wel denk ik...

Lucie zei

Wat en leuke zomerse setjes, shirts en jurken! Dat zal wel lukken om die te verkopen, succes ermee! groet, Lucie