maandag 25 februari 2019

uitslag weggeefaktie... + nieuwe maaksels


Zo, nu eerst de uitslag van de weggeefaktie! Bedankt voor jullie reakties, vond het leuk om allemaal te lezen, maar helaas kan er maar 1 de winnaar zijn. Jongste dochter heeft getrokken! Salesa, zou je mij een mail willen sturen met welk jurkje in 104 je precies wilde winnen. Als je me ook je adresgegevens stuurt, dan komt hij zsm je kant op!
Voor de jongste dochter
heb ik alvast dr eerste zomerjurkje klaar! Gebruikte patroon candy van La Maison Victor, maar paste het een en ander aan mijn eigen smaak aan. Ook knipte ik banen in het patroon. Ben er blij mee! Hou wel van deze look.



Voor mijn nichtje die 4 jaar is geworden en afgelopen zaterdag haar verjaardag vierde maakte ik dit jurkje. Als basis gebruikte ik het patroon Mareen en paste dat ook weer naar eigen inzicht aan.

2 opmerkingen:

Salesa zei

Dankjewel! Leuke gedaan! Mail is verstuurd.
Gr Salesa

Groetsels zei

Wat een leuke jurkjes weer. Die groene die je dochter aan heeft, blijf ik ook leuk vinden.