woensdag 6 juni 2012

Boefje!

Jongste zoon is echt een ventje apart! Hij heeft van die bijzondere dingen, waar ik ook wel vaak om moet lachen. Nu zal ik jullie eens laten zien hoe hij vanavond zijn eten at:

Toelichting: Woensdag is bij ons regelmatig patatdag. Toen de pap op tafel kwam was Jongste zoon nog niet helemaal klaar. Wat doet hij : Hij mikt alles bij elkaar (patat, frikadel en radijsjes (die hij erg graag lust) )bij zijn pap en smullen maar!  Ik dacht: dit moet op de foto en tegen die tijd dat hij trouwt halen we het weer naar boven, haha!

14 opmerkingen:

Bonte Tante zei

haha, de combinatie van alles is wel heel bijzonder! Ik hoop dat het hem heeft gesmaakt. En ja, zo'n foto is altijd handig voor later...je weet maar nooit wanneer je daar nog eens (leuk) gebruik van kunt maken!

Blomkes zei

Geweldig! ik gruwel al bij de gedachte maar hij lijkt er overduidelijk van te genieten. Echt een foto waard! en je weet inderdaad maar nooit wanneer je die weer eens kunt opdiepen ;-)

groetjes, Elske

wilma zei

Hier is dat ook weleens met iets gemixt,maar nog niet zo veel doorelkaar als bij Jelle.
Groet, WIlma

Vlijtige Lies zei

brrrr je zou het zelf niet bedenken. Maar hij smult er zichtbaar van,dus prima toch! Bewaren voor je het weet is het zover;)Groet uit een natte polder.

Hannie zei

Wat een kereltje....en dan dat snoetje erbij. Vroeger deden ze dat echt hè? Als je eten niet op was, dan gewoon de pap in het bord erbij.
Maar jou zoon smaakte het best, zo te zien.

Katja (@Yane) zei

Amai, een kindje dat radijsjes lust! Dat kom je volgens mij niet vaak tegen...

Heidi... zei

Hahaha, geweldige foto! Die moet je zeker bewaren ;-)

Woon - Geluk zei

Hahaha geweldige foto! Wat kinderen soms toch combineren en eten, bah....... maar ja als ze het zelf lekker vinden :) Zo een foto is altijd leuk om te bewaren :)

Anoniem zei

Wat een boefje ;) grappige foto's!

by Ieke zei

Whaha, hier gaan z'n grote zussen later zeker gebruik van maken! Misschien dat hij het dan nog zo lekker vindt?

crea annemieke zei

Die kleintjes kunnen er een potje van maken!
veel plezier met je covermachine... nooit van gehoord!

groetjes Annemieke

Andrea zei

Wat een lekker boefje! Tja kinderen hebben soms een wat vreemde smaak he!
groetjes Andrea

Nicole Claudia zei

Hahaha, ik denk dat ik die radijsjes met een dip van pap wel beter te pruimen zou vinden, maar hij vind ze al lekker... zónde van de pap, hahaha.

Groetjes, Collie

P.s. inderdaad een goede om te bewaren voor op zijn trouwdag, hahaha

Sabine zei

prachtig toch! Dat zijn van die momenten en herinneringen die je inderdaad moet vastleggen ;-)

groetjes,
Sabine