dinsdag 11 november 2014

shirt voor op het joggingrokje....

Ik had nog een joggingrokje liggen waar nog wat op gemaakt moest worden. Ondertussen is dat ook gebeurd en word het volop gedragen. Ik durf bijna niet te zeggen van welk patroon, haha. Een patroon wat de afgelopen tijd al tig keer is langsgekomen op mijn blog....

De col zit een beetje gedraaid. Dit komt door een slordigheidje van mij. De gestreepte stof rekte veel harder dan de rode stof, dus op het laatst moest ik hard trekken aan de rode stof om hem glad aan de gestreepte stof te krijgen. Maar ik vind het een slordigheidje die leuk is uitgepakt..

8 opmerkingen:

Bianca zei

Super leuke set, staat haar goed!

Mama Deborah zei

Erg leuk!

Anoniem zei

weer heel leuk geworden! En die col lijkt juist zo te horen! groet Lucie

Corina zei

Gewoon niets over zeggen over de col, het staat gewoon heel erg leuk.
Fijn dat ze het met zoveel plezier draagt.

corina

Vlijtige Lies zei

Wat leuk! En de col ziet er verdraaid goed uit!

Omias maaksels zei

Ik kan vlijtige Lies alleen maar bijtreden met haar rake opmerking ! ;-)

Klaasje zei

Leuk setje geworden!
gr, klazina

Mariette zei

Super, mooie set is het zo geworden!