woensdag 26 november 2014

Wat kraamcadeautjes en een memoryrok....

Al 2 weken niets gepost, maar ik blijf wel naaien hoor. Sommige dingen halen het geen eens om op de foto te gaan. Wat ik wel op de foto heb gezet zijn wat kraamcadeautjes. Het ene voor een meisje (2 leggings en een vestje uit de Ottobre) en het andere voor een jongetje voor de eerste weken (maatje 50/56 (broekje en mutsje naar een nieuw basis babykleertjespatroon van Farbenmix))
Ook maakte ik vandaag weer een rimpelrok. Dit keer niet in tricot maar van memory. Daar ging wel het nodige denkwerk aan vooraf. Ik moest er nl rekening meehouden dat er geen rek in zit en er dus een rits in moest. Daardoor kon ik niet bovenaan beginnen met rimpelen (want dan krult de rits op denk ik...) Uiteindelijk vind ik hem goed gelukt. Nu nog afwachten wat mijn klant ervan vind.



9 opmerkingen:

Sabine zei

oh, je kraamcadeautjes zijn weer heel mooi (ik vind vooral het vestje voor het meisje zo mooi, zowel stofje als patroontje én ... mooi gemaakt natuurlijk). Ook de rimpelrok in de memorystof lijkt me heel goed gelukt. Ziet er heel mooi uit!

groetjes,
Sabine

Huize Kip Kakel zei

Altijd leuk die kraamkadootjes..vooral het vestje vind ik een schatje!

wilma zei

idd het vestje is supermooi. De andere kleertjese ook,maar oei, wat mooi dat vestje.
De rok vindf ik ook erg mooi hoor. Heb ook zo n sort stof en weleens aangedacht. Mss maar eens proberen.
Groet, WIlma

Erika zei

wat een leuke kraamkadootjes en de rok ziet er ook schitterend uit.mooi gemaakt!

Vlijtige Lies zei

Wat een schattige kraam kadootjes!!
En petje af hoor voor de rimpel rok,het lijkt me een lastig klusje...zeker omdat de stof zo anders is. Maar natuurlijk lukt jou dat,heel knap!Groetjes

sarina zei

wat een schattige kraamcadeautjes! en de rok ziet er zo op het oog mooi uit hoor
groetjes sarina

Lize zei

Wat een prachtige kraamcadeautjes. Dat ieniemienie vestje vind ik zo schattig. Je memoryrok is ook mooi geworden. Knap werk zeg.

Linda zei

Weer mooi gelukte dingen! Vestje; schattig! En als de rok goed past heb je weer een goed-uitgedacht-nieuw-patroon ;)

Andrea zei

Wat een schattige babycadeautjes! Zo leuk om te maken van al je restjes!