dinsdag 10 maart 2015

jurkje nagemaakt...

Van de winter heb ik in opdracht voor een jongetje en een meisje  genaaid. Nu kreeg ik weer de vraag of ik voor desbetreffend meisje een jurk wilde maken omdat ze binnenkort jarig was. Deze  jurk vond
de moeder een leuk model en moest het iets met donkerblauw en knalroze worden. (Er kwam nl een neonroze jasje op) Neonroze kon ik niet aankomen, dus het roze is wat lichter geworden. Gecombineerd dus met blauw met witte stipjes en met grijs. Ook nog een applicatie gezocht wat mijn apparaatje mocht snijden. En ja... ik ben echt trots op het resultaat. Hij is leuk! Straks gaat hij op de post richting het jarige meisje! Ik gebruikte trouwens als basis Roos 5011, maar daar is uiteindelijk weinig van overgebleven.

13 opmerkingen:

elsa zei

Erg leuk......die Roos 5011 blijft een goud patroon, he! De inzet van de mouw en hals is gewoon goed en dan kan je alle creatie's er op los laten! Groetjes!

Jen zei

Heel mooi jurkje!!

Elise zei

Leuk zeg! Wat kun je toch leuke dingen maken met de cameo!

Unknown zei

oh wat leuk! dat heb je knap gedaan zeg!

sarina zei

een leuk jurkje! en zo heb je veel plezier van je cameo

Huize Kip Kakel zei

Super leuke kleuren combinatie!
Leuk om voor een verjaardag een nieuwe jurk te maken...vooral in het voorjaar!

Vlijtige Lies zei

Wat een mooie verjaardagsjurk! En je hebt het al goed onder de knie zeg,met je cameo! Mooi!

sjoukje zei

leuk jurkje en mooie kleuren ook.
grappig om te zien wat jij met de cameo te voorschijn tovert.groetjes en ,een lente groet van Sjoukje.

Wilja zei

Wat een supermooi jurkje, het plaatje maakt het helemaal af. Mooi gemaakt en bedacht hoor!

Omias maaksels zei

Helemaal in stijl nagemaakt !
Rake kleurencombi koos je , Danielle!
Ik begin stilaan te houden van de cameo-resultaten ....

Antje uit Urk zei

Wat een heerlijk jurkje, prachtig!
En ook nog een lekker ''uitwassen en aantrekken'' modelletje!

Diana zei

Wat een schatje!

Anoniem zei

Super leuk jurkje! En de applicatie maakt het helemaal af, of het zo uit de winkel komt! Groetjes DEBORAH