woensdag 16 maart 2016

Jurk KM mei 2015 bijlage...

Een tijdje geleden deed ik een weggeefaktie gecombineerd met een prijsvraag. Karin won daarmee en zij mocht kiezen wat ik voor haar ging naaien. Ze koos voor een jurk die ik van de winter ( KM mei 2015 bijlage) voor mezelf maakte. Na wat heen en weer gemail en uiteindelijk een gezamenlijk stoffenkraambezoek hadden we een mooi stofje ervoor. Deze jurk naaide ik dus deze week voor haar, ik had nog een stuk over en zelf vond ik de stof ook wel erg mooi (en het model bevalt ook super bij mij), dus heb geprobeerd om er nog een jurk uit te krijgen. Het is gelukt, alleen wat ik jammer vind achteraf is dat ik niet beter op de kleurige bloemetjes heb gelet. Die zijn op het voorpand nergens te bekennen helaas. Op de rug wel, maar ja daar zie ik niets van.... Ik weet ook niet of het wel gelukt was als ik beter gekeken had, want had echt nog maar precies genoeg, kon onderaan geen eens meer naad knippen. (wat en geluk dat ik niet groot ben) Ik heb de jurk voor mezelf gepast en proberen te combineren, ben er nog niet weg van (omdat ik de kleurige bloemen dus mis) , maar wie weet doet het in de zomer weer heel anders aan en misschien ook wel nadat ik wat kiloos rondom mijn buik heb weggewerkt
Karin, jouw jurk is prachtig! Hij komt snel naar je toe en hoop dat je er veel plezier van gaat beleven.

9 opmerkingen:

Omias maaksels zei

De jurk is mooi geworden !
En:....ik begrijp je frustratie over de bloemetjes !

karin zei

De jurk is leuk, Daniƫlle! 'k Ben benieuwd hoe die bij me zal staan. Toch vind ik jou jurk ook leuk zo hoor.
Groetjes Karin

sarina zei

prachtig! Ja de bloementjes maken m wel wat vrolijker, maar misschien kun je er iets vrolijks overheen dragen? En als je ze niet naast mekaar ziet, weet je dat niet!

Anoniem zei

Oja, nu zie ik het. Ik vind ze allebei mooi.
En straks als die andere weg is.....
Misschien dat hij dan beter bevalt!
Of een fleurig vestje er bij!

Alvast een fijn weekend.

Groetjes Thea♥

Crea-roosje zei


Vind ze leuk gelukt hoor,en met die bloemen vind ik wel meevallen!
Leuk patroon,had ik ook gezien en in gedachten...nu ik bij jou zo zie krijg ik ook zo'n zin om te maken,dat heb je van blog kijken he!!
groetjes Esther

Antje uit Urk zei

weer prachtig

Lot zei

Wat een leuk model ook voor vollere figuren.

Onder de knotwilg zei

Wat een leuke jurken! 'k Begrijp dat je liever de fleurige bloemen ook bij jou op het voorpand had gehad. Toch vind ik jouw versie ook heel mooi. Anders, maar niet minder!

Joke (The Needle Of Choice) zei

Zo mooi zeg! Jammer dat je de jurk moet afgeven ;-) al doe je dat natuurlijk met plezier!