zaterdag 9 april 2016

polo voor bijna jarige zoon...

Voor oudste zoon die volgende week 12 jaar word heb ik weer eens een polo gemaakt. 2 jaar geleden maakte ik dezelfde polo in een ander stofje en in een andere maat (128) Nu maakte ik hem in maat 152 (Ottobre 1-2012) Het blijft een leuk patroon met mooie details. De siernaden heb ik gewoon met het naaimachine gedaan net als hier. Ik ben tevreden en zoonlief ook. Over wat er gebeurde toen ik een drukknoop verkeerd insloeg zeggen we maar even niets..
 
 

 

11 opmerkingen:

Daniƫlle zei

wow mooi zeg!

renee zei

Ik vind m mooi

Mama C zei

Mooie polo!!

Made by mama zei

Wat mooi!

Diana zei

Leuk Danielle! Mooie kleurencombinatie.

Crea-roosje zei


Prachtige polo,net uit de winkel gekocht!
Je zoon mag trots zijn op zo"n knappe mams
Leuk dat je nog voor hem mag naaien!!
groetjes Esther

sarina zei

prachtig! kleurencombi erg mooi. met de coverlock is het trouwens veel netter afgewerkt he!

wilma zei

Mooi en ook de kleur is prachtig!
Gefeliciteerd!
Groet, Wilma

Vlijtige Lies zei

Mooie polo! En prachtig doorgestikt,zonder cover begrijp ik.. en het drukker verhaal kent iedereen wel die er weleens mee werkt! Altijd even flink baalen. Maar erg mooi geworden. Groetjes, en nu moeten we snel eens wat afspreken,anders komt er gewoon niet van.doei

Linda zei

Wauw, echt een super mooi polo, leuk voor je zoon!

Joke (The Needle Of Choice) zei

Keitof! Die mouw details vind ik fantastisch!