vrijdag 8 april 2016

Jurk it's a fits 1055..

Een paar weken geleden zag ik op het stoffenspektakel leuke voorbeeldjurkjes hangen. Deze waren gemaakt mbv het patroon It's a fits 1055. Bij de Stoffenkraam kon ik dit patroon voor 1 euro kopen! (zo dat scheelt weer..) Van de week maakte ik de jurk in maat 42 van een dunne viscose tricot, die leek me nl. het meest geschikt ervoor. Wat een mooi patroon! Het bovenlijfje is helemaal dubbel, middenvoor bij de V-hals is het gerimpeld, aangeknipte mouwen en in het rokgedeelte zit een plooi. Ik vind dit nu echt een jurk wat echt bij mijn figuur past, dus hier gaan er zeker meer van komen.


9 opmerkingen:

felisa zei

Dit model staat je goed, inderdaad! Mooi stofje ook:-)

Anoniem zei

Staat zeker mooi! gr. Anne

Onder de knotwilg zei

Mooi! Leuk stofje ook trouwens!

Mariette zei

Erg leuk en wat een apart printje, mooi hoor! Leuk gecombineerd met het spijkerjackje. Fijn weekend!

sarina zei

mooi patroon, leuk stofje voor de jurk, het model staat je leuk

Crea-roosje zei


Leuk jurkje!
en voor dat bedrag kan je niet tobben voor het patroon toch?
groetjes Esther

Omias maaksels zei

Mooi genaaid, Danielle , in een erg leuk stofje !
Een jeugdig jurkje in combinatie met het jeans jasje !

Wilja zei

Het model past precies bij jou, mooi hoor!
Het stofje komt me heel bekend voor, deze heb ik nl. voor middelste dochter gekocht, ze vond hem helemaal geweldig.

Vlijtige Lies zei

Mooi modelletje! En een fijn goed patroon. Wat wil je nog meer?? Op naar de volgende...groetjes.