dinsdag 16 augustus 2016

Set voor jongste dochter...

In de vakantie naaide ik af en toe wat, vaak waren het dan simpele snel klaar dingen, da's niet erg, hier haal ik ook mijn voldoening uit, maar niet echt blogwaardig. Maar deze week had ik weer zin om wat uitgebreider te naaien. Dat is dus een tricot jasje voor de jongste dochter geworden (patroon uit de Bizz-kids van het jaar 2007!) Dit patroon gebruikte ik al hier en  hier en had er daarna veel plezier van. Voor jongste dochter had ik nog nooit een jasje genaaid, dus moest er nu echt eens van komen. Het is een gestreept jasje geworden, daar hoort dan effen kleding onder vind ik en dat had ik niet naar mijn zin liggen, dus een simpel rokje en shirt gemaakt, op het shirt een applicatie van flockfolie (normaal gebruik ik flexfolie) De flock had ik nog liggen en wilde dat ook eens uitproberen. Mooi spul! het voelt een beetje velours aan. Al met al vind ik het een geslaagd set en kan ze dit in het najaar ook zeker dragen.


10 opmerkingen:

wilma zei

leuke set.zeker de print is leuk.
groet, Wilma

Onder de knotwilg zei

Een heel leuk set! En wat heeft je dochter toch prachtig haar!

Anoniem zei

Leuk geworden!!
Het staat haar goed!

Groetjes Thea♥

Crea-roosje zei

Een prachtig setje gemaakt voor je dochter!
en die eenvoudige dingen willen wij ook wel bekijken hoor!
Wat jij nou eenvoudig vind.. ha ha!
groetjes Esther

Omias maaksels zei

Fleurige set , die jouw dochter echt goed staat !
Mooi bedacht en genaaid !
En zeker bruikbaar tot een stuk in het najaar !

Anoniem zei

Leuk set geworden! Mooie kleurcombi en een streep blijft leuk! Ideaal hè om een goed patroon van andere dochters te gebruiken! Groetjes Deborah

gertje zei

Wauw, jij bent alweer lekker op dreef zeg! Leuk de combi in het jasje van streep en effen. Hier willen ze dat jammer genoeg echt niet aan, hooguit als jasje op de fiets dus ik begin er maar niet aan.

Vlijtige Lies zei

Het hoeft niet altijg moeilijk te zijn om mooi te zijn. Schattig setje. En ze staat echt zo grappig op de foto.

Mariette zei

Erg leuke set en die oudere patronen zijn soms nog best goed te gebruiken. Ik ga binnenkort ook eens wat met flock proberen, ben ook meer van de flex, ben benieuwd.

Sjoukje zei

Mooi set Danielle . Staat haar goed .
ik vind het jasje erg leuk ook goed te combineren en fijn door te dragen .
Wat boft je dochter met z'n handige moeder .
Groets van Sjoukje