woensdag 20 september 2017

joggingtrui voor de oudste zoon...

Oh wat is het toch heerlijk om te naaien, ik moet elke keer mijn aan-knopje zien te vinden, maar als ik eenmaal ga....  Net zoals gisteravond: Ik had overdag een trui geknipt uit de Knippie 4-2015 en s avonds nadat de jongste 2 op bed lagen ben ik ervoor gaan zitten. Het ging zo lekker dat ik hem in 1 keer afmaakte.... Dat smaakt naar meer, haha. Het is een trui met col, maat 164, boorden van boordstof, trui van joggingstof en als accenten stukjes cognackleurig snappap.


14 opmerkingen:

Groetsels zei

Mooie trui zeg. Leuk die accenten. Ik ben gisteren ook bezig geweest om dat snappap's te bestellen. Heb jij een rolletje of een velletje gekocht?

Vlijtige Lies zei

Erg mooi geworden. Niet van echt te onderscheiden!En wat worden je kids groot.Ik zag hem al op FB, voorheen hield je daar toch nooit zo van? Succes met je naaidag. Groet uit de polder.

Unknown zei

Wat een leuke trui, mooi met die sierstiksels!

mirandagotink@msn.com zei

Wat een supermooie trui is het geworden en proffesioneel met de snappap ik heb dat ook gekocht waar heb je die ster mee gemaakt met een pons of cameo

Danielle zei

Miranda, ik heb de ster met een Pons gedaan, met de cameo kan ook.

Danielle zei

Hé vlijtige lies, ben toch weer overstag voor fb hoor! Doe zoveel inspiratie daar ook op!

Danielle zei

Groetsels, ik koop het in stroken bij mamarieke

Danielle zei

Groetsels, ik koop het in stroken bij mamarieke

Mama C zei

Ook nog even een reactie op je blog plaatsen: echt een prachtige trui! Is de volgende al besteld ��. Zit jij 's avonds beneden te naaien? Ik vind het zo ongezellig om dan boven te gaan zitten, dus doe ik vaak niets...

Danielle zei

Dank je, ja ze willen er nog meer! Ik naai Idd beneden aan de grote tafel, ik heb ook boven een plekje, maar dat is zo ongezellig en ook te gehorig voor s avonds

Juffrouw Tuttebel zei

Prachtige stoere trui en heel mooi gemaakt!

Crea-roosje zei

Mooie stoere trui gemaakt voor je zoon.
super knap met al die extra ,net of het uit de winkel komt!
lieve groeten Esther

Anoniem zei

Je zou niet zeggen dat je hem zelf heb gemaakt ;-)

Groetjes Hanny

Joke (The Needle Of Choice) zei

Heel leuk geworden, toffe details aan de kap!