donderdag 14 december 2017

Hoe krijg ik die irritante banner weg?

Wie o wie kan mij helpen?
Regelmatig krijg ik via de mail een vraag over de banner van photobucket die irritant aanwezig is op mijn blog. Als ik mijn blog op mijn telefoon bekijk zie ik niets, maar bekijk ik hem via de laptop dan 'ligt' hij bovenop de tekst van mijn blog. Mensen die mijn blog lezen hebben er dus ook hinder van en ik krijg hem niet verwijderd! Ik heb helemaal niets met photobucket, gebruik het helemaal niet. Ik hoorde van een andere blogger dat deze banner komt doordat ik afbeeldingen van iemand heb overgenomen die wel met photobucket werkt... Ik zal niet weten , welke afbeelding dat zou moeten zijn, want eigenlijk zijn zo goed als alle afbeeldingen van mijzelf. Of het zou door bepaalde linkjes moeten komen die op mijn blog staan?
Als iemand mij hiermee kan helpen: Graag!!

5 opmerkingen:

Francien van den Dool zei

Idd vervelend. Dacht al dat het aan mij lag. Heb er zelf geen verstand van, maar zal het eens aan een computercollega vragen.

Jenny zei

Het ongewenste plaatje heeft te maken met de gekozen achtergrond (via Blogger). Probeer eens een andere achtergrond?

Danielle zei

Ik ga het proberen Jenny, maar deze achtergrond heb ik al 8 jaar! En nog nooit zo'n banner gehad...

Danielle zei

Jenny, de banner is weg!! Duizendmaal dank!

Anoniem zei

Ooo...is het gelukt? Ik zie hem idd niet nu. Geregeld kwam hij tevoorschijn als ik op je blog keek.

Het is wel heel erg wit allemaal nu. Je kunt ook een kleur kiezen. Dat heb ik ook gedaan.

Maar dat moet je natuurlijk zelf weten.

Fijn weekend.