zaterdag 16 december 2017

winterjurk en boxershorts...

Nou zeg, dat oproepje over die irritante banner had ik eerder moeten doen! Van Jenny kreeg ik de tip om mijn achtergrond van de blog te verwijderen en ja hoor... de banner is weg. Deze achtergrond had ik al 8 jaar en nooit geen problemen mee gehad. Maar goed ben blij dat hij weg is, dan maar even een kale blog.

En dan nu weer een maaksel om te laten zien! Ik maakte een jurk uit Knipmode 10-2017. Een rechte jurk met schuine figuurnaden , een opstaand kraagje en een v-tje bij de hals. Ik heb de split en de rits die voorgeschreven stond weggelaten, vond ik niet nodig. Ik gebruikte een wat dikkere soort tricot met een werkje erin. Er zit iets rek in. Ik ben er wel achter dat dit soort stoffen het beste is voor mij. Het tekent nl een stuk minder. Ik ben blij met de jurk en hij is lekker warm. Normaal draag ik mijn jurken met een dun vestje. Maar dat is hierbij geen optie. Ik heb het nl geprobeerd, maar dan geeft de jurk rare plooien, hij valt dan gewoon niet soepel glad onder het vestje. Nou dit keer vind ik het zonder ook prima staan. Toch?

Ook maakte ik de afgelopen tijd meerdere boxershorts. Elke keer als ik even tijd had deed ik er 1. Ze worden graag gedragen en passen goed. Voor mij man maakte ik er ook 1 uit de nieuwste family ottobre en die zit ook goed, dus daar volgen er meer van.


6 opmerkingen:

Gera zei

Dat is inderdaad ideale stof. Ik denk dat als je heb bovenpand een maatje kleiner maakt er makkelijker een vestje overheen gaat.

Mariette zei

Mooie jurk! Kleur staat je prachtig. Leuk dat je al met de Ottobre family aan de slag bent gegaan, staan mooie patronen in.

sarina zei

Staat je goed je jurk! Erg mooi!

wilma zei

mooie jurk! En ondergoed lijkt fantastisch!!
Dacht dat de banner hier een laptop ding was.
Groet, WIlma

Vlijtige Lies zei

Mooi hoor, ook zonder vest! Heerlijk een soepel zittende jurk. Mooie boxers!

Judith zei

Mooi weer! Dat met die banner had ik ook inderdaad. Ik had dezelfde achtergrond met die rode blokjes......

Groet Judith