vrijdag 31 augustus 2018

Weer wat om te laten zien..,

Zo, ik heb weer diverse dingen gemaakt. Ook kleding voor mezelf,  maar om elke keer de kinderen te vragen voor een foto, werkt niet meer zo, dus nu via de spiegel in mijn naaihoek.(is even wennen hoe ik dat het beste kan doen, maar voor nu kan het ermee door...) Weten jullie gelijk hoe die eruit ziet toch!
Voor de jongste zoon van een Stenzo paneel een shirt gemaakt naar het patroon Regem van Sofilantjes. Dure patronen, maar ik heb er ontzettend veel schik van, zoveel mogelijkheden en een groot maatbereik.


Voor mezelf een shirt naar het patroon Frau Emma (een gouwe ouwe, die ik mooi blijf vinden) Het is een bloezend patroon en dat vind ik bij mij toch het beste staan, verbergt dan het 1 en ander toch...

En nog een shirt uit de image van zomer 2018, aangeknipt mouwtje en een V-hals. Ik naaide hem van een travelstof. Deze soort stof had ik nog nooit gebruikt, maar naait dus fijn en draagt heerlijk!

O ja en dan nog even over de naaidag: Ik heb flink wat aanmeldingen binnengehad. Fijn, het beloofd dus al gezellig te worden. Ook aanmeldingen van dames die voor de eerste keer hopen te komen. Leuk om weer nieuwe gezichten te gaan zien. Maar er is nog plek over! Dus twijfel je en lijkt je het leuk om een hele dag heerlijk met je hobby bezig te kunnen zijn: meld je dan aan door mij een mailtje te sturen, mijnnaaicreaties@hotmail.nl

4 opmerkingen:

Crea-roosje zei

Prachtig is de trui geworden zegt,en wat een leuke stof!
Leuk en lekker zo'n naaikamer!
En lekker voor jezelf genaaid wat heerlijk draagt leuk!
groetjes en wij hopen ook te komen op naaidag !
groetjes Esther

Vlijtige Lies zei

Wat leuk de shirtjes voor jezelf. Werkt het fijn de travelstof? Het valt iig prachtig. Shirt van je zoon is ook goed gelukt, leuk om de stof verwerkt te zien. En fijn zeker een eigen kamer voor je hobby? Groet en helaas geen naaidag voor mij. Succes weer met het organiseren.

Anoniem zei

Ondanks de warmte die er was, heb je toch heerlijk kunnen naaien. Bij mij ligt de productie helaas nog niet zo hoog. Leuke werkstukken waar je vast veel plezier van hebt. Ook je eigen werkplek ziet er leuk uit. Lijkt me heerlijk.
Deze keer hoop ik weer naar de naaidag te komen. Gezellig zo’n dagje.
Groetjes, Marjolein

Wilma zei

Wat mooi weer!! Vimd jou blouse ook super. Zou precies iets zijn voor mij.
Groet en veel succes met je naaidag.
Groet.
Wilma