vrijdag 12 oktober 2018

naaidag en jurk Itsafits 1003

En de naaidag zit er weer op. Opnieuw was het ontzettend gezellig. Er is weer heel wat afgenaaid, gekletst, gesnoept, gelopen en getornd! Super bedankt dames dat jullie er waren. Door al het enthousiasme hoop ik nog lang naaidagen te kunnen blijven organiseren. De volgende zal DV maart 2019 worden. Exacte datum zal ik binnenkort ook op deze blog zetten, zodat je hem vast in agenda kan noteren.

iets lekkers hoort erbij op zo'n dag!

lunch word altijd goed geregeld door het zalencentrum 'de Parel"

Ook hebben wat dames voor het goede doel genaaid; chemomutsjes voor kinderen met kanker (mutsjes gaan naar het Prinses Maxima Centrum)

geconcentreerd bezig!
Dankzij bovenstaande sponsors konden er heel wat pakketjes verloot worden.


gedeelte van de pakketjes



de winnaars!




Ik maakte deze dag een jurk van its a fits (1003) voor de middelste dochter. Maakte hem leuk met 2 verschillende bandjes op elkaar gestikt op de mouw. Ook maakte ik nog een vest voor mezelf, maar daar hoort nog een jurk bij die ik in elkaar moet zetten, dus dat komt later.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke foto’s DaniĆ«lle. Zo genieten we nog wat na. Ik vond het een ontzettend geslaagde dag. Nogmaals bedankt voor de organisatie. Fijn voor je dat je tussen de bedrijven door zelf ook nog aan de slag kon. Het is een leuk jurkje geworden.
Groetjes, Marjolein

Vlijtige Lies zei

Ziet er weer gezellig en tot in de puntjes verzorgd uit. Het lijkt wel op een mini Sanchodag. Mooie jurk voor je dochter!

Sjoukje zei

Wat vond ik het een fijne leerzame en gezellige dag en goed verzorgd veel dank daar voor.
Leuk de jurk nu op model te zien wat is ie mooi geworden .
Graag doe ik in maart weer mee .

Groetjes Sjoukje

Crea-roosje zei

Het was weer super gezellig de naaidag!
En leuke jurk gemaakt en je vest vond ik ook heel mooi!
Bedankt voor de organisatie!
liefs Esther

Mama C zei

Fijn dat het weer zo'n geslaagde dag was! Je krijgt er zelf ook weer zoveel inspiratie van vind ik.
Je dochter was vast blij toen je thuis kwam!