zaterdag 24 april 2010

advies gevraagd!







Hoi allemaal, ik ben druk bezig met een overgooier voor Marinka in een rozestof met een rode triotbovenstukje. Maar nu heb ik het rokgedeelte voor meer als de helft in elkaar en nu kom ik erachter dat ik de stof ondersteboven heb geknipt! Ik dacht eigenlijk dat er net zoveel rozen naar boven wezen als dat er rozen naar beneden wezen. Dus heb ik heb hem diverse keren aan verschillende kanten zitten bekijken, maar dan wordt je echt simpel van het rozen kijken.



Ik weet nu niet of ik moet doorgaan ja of nee?! daarom wil ik jullie nu advies vragen.



Moet hij in de prullenbak belanden of zal ik verder gaan. Het word trouwens een "schooljurk"



Dus hij is niet voor een speciale gelegenheid ofzo.

5 opmerkingen:

Alies zei

Ik zou 'm gewoon afmaken, tis dat je 't weet...

Kiki zei

Hij is nog prachtig hoor! Het was mij niet opgevallen... Dus gewoon doorgaan.

Unknown zei

Gewoon door gaan
Lekker afmaken
alleen jij weet dat de stof verkeerd is geknipt.
een ander ziet dat niet

Jetje's Art zei

afmaken!!

Judith zei

Precies, gewoon afmaken. Dat zie je waarschijnlijk alleen zelf.

Groetjes Judith