donderdag 1 april 2010

2 x Xenia maat 86/92 en maat 134/140

Sinds ik op het Sancho forum zit heb ik al heel wat farbenmix patronen gezien. Voorheen had ik hier nog nooit van gehoord. Dus ik heb er een tijdje geleden ook een paar aangeschaft omdat ik het wel hele leuke patronen vind. Van de week ben ik begonnen met de Xenia voor Anne-Marit. Ik heb hiervoor 2 stofjes gebruikt die ik als couponnetjes bij de Stoffenkraam had gekocht. Bij elkaar 7 euro (en nu 2 overgooiers geworden)Zelf had ik de stofjes alts ze op de rol waren denk niet bij elkaar[ uitgezocht. Maarnu hingen ze naast elkaar en ik vond het wel heel fleurig bij elkaar.

De overgooier zat snel in elkaar. Toen Marinka hem de volgende dag zag vroeg ze heel lief of ik er voor haar ook 1 kon maken! Dat kon wel, ik had nog stof genoeg over.
Bij deze overgooier was het haastige spoed is zelden goed...... ik was de figuurnaden er vergeten erin te doen. Kwam ik achter toen hij klaar was. Toch maar weer een stuk losgehaald! Gelijk de lengte aangepast en de schouderbanden meer naar binnen genaaid. Die vond ik bij beide wel erg lang.
De rits heb ik in de zijkant gezet. Dat vond ik wel mooier staan.

Geen opmerkingen: