maandag 14 april 2014

Polo voor onze jarige job...

Sinds vandaag hebben we er weer een tiener bij in huis. Oudste zoon is 10 jaar geworden. Natuurlijk hoort daar weer een handgemaakt kledingstuk bij. Eigenlijk dacht ik dat ik er geen tijd meer voor had, maar op de laatste nipper nog kunnen maken. Ik gebruikte het patroon uit de Ottobre 1-2012 in maat 128 en verlengde hem met 6 cm. Ik heb een mooie pique polostof gebruikt en dat geeft wel net wat extras aan een jongensshirt. Op de mouwen zitten lummels, waar ik later (ook voor de zoom) met de cover overheen ben gegaan. Eigenlijk hoort dat niet natuurlijk, de lummels moeten los blijven. Ik denk dat ik dat van de week nog maar even uithaal en opnieuw doe, anders blijf ik ernaar kijken.




Deze mooie taart maakte ik niet zelf hoor, dit is het werk van de vrouw van de collega van manlief.

Nog een ballonrokje ABC77 in maat 152 in opdracht.

13 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Van harte gefeliciteerd met je zoon!

Ik vind het een heel mooi shirt geworden en leuk, nu het nog fris is, het overhemd dat hij eronder draagt staat er super bij. Dat ruitje komt leuk terug in de lummel op de mouw.

Een héle fijne dag met z'n allen en smikkelse van de overheerlijke taart :D !!

Groetjes, Collie

Andrea zei

Wat een leuke polo. Ik vind het stiksel bij de lummel echt niet storend, Juist wel leuk eigenlijk.
En een super leuke taart! Gefeliciteerd hoor!
groetjes Andrea

elsa zei

Gefeliciteerd met de jarige! Wat netjes heb je dit weer gedaan, ik zou het niet uithalen, hoor!

Gera zei

Mooi gemaakt die polo en van harte gefeliciteerd!

sarina zei

wat een prachtige shirt! net gekocht!
groetjes sarina

Elfi zei

Gefeliciteerd met je zoon. Wat een prachtig shirt heb je voor hem gemaakt.

Mama Deborah zei

Gefeliciteerd en wat een mooie kleren weer.

Huize Kip Kakel zei

Dat wist ik vanmorgen niet, hoor:) van harte met je zoon!
Een heel mooi shirt!
Wat een gave taart...smaakte hij net zo lekker als hij eruit ziet?
Fijne avond nog

Vlijtige Lies zei

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! En de brandweer taart zou hier ook wel in de smaak vallen. Een kunstwerk op zich.Wat is het poloshirt mooi. Kan iid zo uit de winkel komen. De lummel hoort misschien wel los maar ik zou 'm mooi laten zitten,ziet er zo netjes uit. Groet

vlinder zei

Prachtig gemaakt! Lijkt me lastig om de polo sluiting zo netjes te krijgen.

Anoniem zei

Wat een prachtig shirt en met een leuk ruitje als overhemd komt zo mooi over .

Nog van harte gefeliciteerd .

Unknown zei

Ik vind dat toch zo knap he, je naaiwerk ziet er zo professioneel uit. Dit shirt is ook weer zo mooi!! En gefelliciteerd he!

Onder de knotwilg zei

Beetje late reactie, maar alsnog gefeliciteerd! Wat een leuk shirt is het geworden! Pas ook voor het eerst een polosluiting gemaakt, maar ik vond het nog best even puzzelen. Bij jou ziet het er zo professioneel uit!