dinsdag 7 november 2017

workshop 'kerststuk' maken.

Een keer geen berichtje over het naaien. Naaien schiet op dit moment niet zo op omdat ons huis in de verkoop staat en ik meer aan het poetsen ben dan normaal haha.

Via de mail kreeg ik een verzoekje van Esther  van de blog crea-roosje . Esther heb ik leren kennen  met een haakworkshop. En daarna spraken we elkaar weer op de naaidagen die ik georganiseerd heb. Esther is veel met bloemen en planten in de weer en maakt de mooiste bloemstukken. Nu leek het haar leuk om ook een dag (donderdag 7 december) te organiseren, waarbij we gezellig met elkaar een bloemstuk gaan maken. Tussen de middag word er een lunch georganiseerd en s middags kan er evt nog een toef gemaakt worden. Lijkt jullie het wat en woon je in de buurt ( het is in Brandwijk), kijk dan eens gauw op de blog van Esther en meld je aan! De opbrengst van deze dag gaat naar de Schutse.

5 opmerkingen:

Lianne zei

Voor mij te ver, jammer. Waar ga je wonen als je huis verkocht is?

Anoniem zei

Ik dacht al dat jij dat mooie bloemwerk gemaakt had. Ja, de blog Crea roosje ken ik wel.

Wat leuk dat jullie zoiets gaan doen. Jammer dat ik niet in de buurt woon. Lijkt er erg gezellig.

Groetjes Thea

Nina Hobbysite zei

Lijkt mij erg leuk om te doen. Maar te ver weg.

Wilma zei

Ga je ook lekker buitenaf wonen?
Leuk om te doen zo'n dag maar te ver weg.

Anoniem zei

Ik heb me opgegeven. Lijkt me leuk. Weer eens iets anders dan naaien😉
Succes met de verkoop van je huis.

Groetjes, Marjolein