zaterdag 16 februari 2019

Heel veel gemaakt! + een weggeefaktie...

Een aantal jaartje geleden heb ik best heel veel voor anderen genaaid zoals sommige van jullie 
misschien nog weten. Op een gegeven moment kreeg ik het te druk en teveel stress ervan, maar nu kriebelt het alweer langere tijd!!! om toch weer voor andere mensen te willen naaien. Heb ook wat tijd over door de week, dus het kan naar mijn idee gewoon weer. Wat ik heel graag doe is kinderkleding naaien! Dus naaien op bestelling voor volwassenen is niet mijn bedoeling. Ben de afgelopen dagen veel bezig geweest met kraamcadeautjes en kleinemaatjeskinderkleding…. Echt 
heerlijk om te doen! Hoe nu precies verder weet ik nog niet echt, maar wil door het te delen op de sociale media er weer bekendheid aangeven. Mocht er onder mijn lezers/kijkers interesse zijn voor iets door mijn hand gemaakt, dan hoor ik het graag! Eigen ideeen zijn welkom! In overleg kan er veel! Alles uit deze post heb ik ook op  Marktplaats gezet. Daar staat dus ook meer informatie over de onderstaande kledingstukken.
babymutsje

babyjurkje maat 68
babyjurkje maat 68
jurkje maat 92
jongensshirtje maat 56
jongensshirt maat 80
jongensshirt maat 92
jurkje maat 104
jurkje maat 104

Omdat ik nog steeds leuk vind dat velen mijn blog blijven volgen en ik er ook regelmatig reakties op blijf krijgen. Ook omdat dit het 10de jaar is dat ik blog . En omdat ik morgen 40 jaar word ! En gewoon omdat het vandaag zo'n prachtige dag is waarvan ik weer veel energie krijg ,ga ik iets weggeven!! Willen jullie graag iets winnen uit deze blogpost, laat dan een reactie achter onderaan mijn blog of stuur mij een mailtje. Graag even bij vermelden wat je graag zou winnen. De kledingstukken met naam , die maak ik natuurlijk opnieuw. De kledingstukken zijn te winnen in de maat die erbij staat. (Uitgezonderd het jongensshirt (mt 140) hieronder, die word niet verloot! ) Reageren kan tot zaterdag 23 febr... Daarna mag ik de winnaar bekend op deze blog...
jongensshirt 140


Nog wat details van de kledingstukken:

19 opmerkingen:

Anoniem zei

Het enthousiasme spat van je blogje af! Leuk hoor. Ik doe graag mee voor jongensshirt maat 92. Ben benieuwd! Groetjes Gerda

renee zei

wat een leuke verandering, weer gaan naaien voor kinderen en dan op bestelling. Snap heel erg als dat weer gaat kriebelen. Ik zou graag het blauw paars bloemen jurkje winnen van maat 92, met de roze koordjes....
We hebben een pleegdochtertje in die maat, die heeft een liefde voor jurkjes
Wie weet win het voor haar. En succes met de maakerij

Mariette zei

Wat leuk dat je daar weer mee begint! Ik loot niet mee maar vind je creaties wel supermooi! Gefeliciteerd, wat een tijdperk he, 10 jaar bloggen!

Salesa zei

Gefeliciteerd! Leuk idee zeg! En wat gaat de tijd snel. Wens je nog veel naaiplezier toe .Ik loot mee voor jurkje mt 104 voor het dochtertje van onze muziekleeraar .Als dank voor alle bakjes koffie.gr.

Anoniem zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt. Ook vind ik het een heel leuk idee om kinderkleding op bestelling te gaan maken.
Groetjes, Marjolein

Unknown zei

Hallo!!
Wat leuk!! Krijg altijd weer nieuwe naaienergie van jouw blogs!
Doe graag mee voor het jongensshirt maat 92...voor ons zoontje.
Groetjes Rianne

vlinder zei

Wat een naai inspiratie weer! Mooie dingen! Voor mijn eigen kinderen te klein, ik doe mee voor het zoontje van een vriendin! Jongensshirt lange mouw maat 92 graag!

Anoniem zei

Hoi,

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En met je blog-jubileum!
Wat zijn er weer supercreatieve dingen onder je handen vandaan gerold! Heerlijk joh dat je weer tijd over hebt om voor anderen te naaien! Ik doe graag mee voor mijn jongste dochtertje: het flamingo-jurkje in maat 104! (Ik heb natuurlijk nog heel veel jurkjes van haar 3 oudere zussen, maar zo'n leuk fleurig exemplaar zit daar niet tussen :-)

groetjes Hilda

Anoniem zei

hoi, hoi,

allereerst gefeliciteerd!! Jij geeft met je blog me vaak weer inspiratie om aan de slag te gaan, wat vind ik dat blauwe jurkje ruit mooi maar helaas mijn dochtertje heeft 110/116. Maar ik zou graag dat vrolijke jurkje maat 68 ( waar je ook mutsje van heb) willen winnen, dan geef ik hem aan mijn buurvrouw/vriendin, die heeft het echt verdient, pas bevallen en heeft veel gezinszorgen...zo'n vrolijk jurkje zal haar weer doen opfleuren.

Hartelijke groet Dineke

Anoniem zei

nu zie ik dat er lieke opstaat blijft dat erop staan of ga je hem nogmaals maken? want zo heet hun kindje niet. dineke

Anoniem zei

Hallo Danielle.
Gefeliciteerd met je verjaardag en je leuke blog, ik lees het altijd met veel plezier, ik zou graag een jongens t shirt willen winnen maatje 92, na 5 kleindochters wordt nu een jongen verwacht die elke dag geboren kan worden. ;-))
Groetjes Hanja Verhage

Sjoukje zei

Ha Danielle ,proficiat met je blog jubileum 10 jaar alweer ,met veel plezier lees ik al jaren je blog ,wat leuk dat je weer kinderkleding op bestelling gaat maken ,dat is aan jou wel besteed .mooi gemaakt weer ,wat een inpiratie en wat lief de weggeef aktie -echte blijmakers ,
Ik zou graag het shirt maat 92 met lange mouwen willen winnen ,als blijmaker voor Seppe zoontje van mn nichtje die een moelijke tijd door maakt .ik zou haar er mee willen verrassen ,
Je blijft me verrassen op je blog wat je zoal maakt .

Veel sucses ook met de verkoop van je maaksels .
Lieve groets van de overkant .Sjoukje

Lucie zei

Wat een mooie dingen maak je, echt professioneeel! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ook veel succes met het voor anderen kinderkleding maken. Ik hoop je leuke blog nog lang te volgen, groet, Lucie

Vlijtige Lies zei

Kijk je bent weer 'terug', leuk om te zien. Succes met je nieuwe uitdaging, komt vast goed. Moet nog steeds 'wennen' aan je nieuwe stijl, die is best wat veranderd door de jaren heen. Positief hoor. Groet en ik benieuwd...een webshopje ofzo :)

Anoniem zei

Dag Danielle,

Een berichtje van jou kijk ik altijd naar uit,daar doe ik vaak ideetjes van op.Zo leuk hè die kleine maatjes helaas is dat bij ons ook voorbij.Toch loot ik graag mee voor het blauwe jurkje met roze koordjes maat 92 voor ons nichtje.Veel succes met je plannen!
Hartelijke groet,
Corrie Slingerland

Corina zei

Oh wat leuk en gefeliciteerd met beide.
Ik loot niet mee maar wens je wel heel veel succes.

Corina

Anoniem zei

Hoi Danielle, ik lees altijd met veel plezier je blogs!
Mijn dochtertje van 3 jaar zal de flamingojurk geweldig vinden!
Groetjes Linda

Anoniem zei

Leuk weer, hoor! Ik ga voor het blauwpaarse jurkje in maat 92. Leuk modelletje en fantastische kleuren! Annemarieke

Anoniem zei

Hallo Danielle,

Van harte gefeliciteerd met 10 jaar bloggen, en met je 40 ste verjaardag
Ik neem regelmatig een kijkje op je blog je maakt super leuke dingen.

Leuk dat je nu weer op bestelling wilt gaan naaien.

Ik heb zelf geen blog en weet niet of ik mag meedoen met deze weggeefactie,

Zo ja dan zou ik willen gaan voor het flamingo jurkje in maat 104 ( voor mijn jongste nichtje)

Nog heel veel naai inspiratie toegewenst.

Hartelijke groet Marion