vrijdag 22 februari 2019

Weer nieuwe items gemaakt!

Deze week ging ik weer lekker verder met kinderkledingstukken naaien. Oa bedacht ik dit shirt. Pakte een patroon van een jongensshirt en tekende er banen in. Het resultaat ben ik weg van. Waarschijnlijk maak ik dit shirt ook nog wel in andere kleurencombinaties. Ook mag u mij natuurlijk mailen met specifieke wensen voor zo'n mooi jongensshirt. In overleg kan er veel! Ik maak ze graag op bestelling. Dit shirt is een maat 140


Dit paneeltje kwam ik tegen bij de stoffenkraam en zag gelijk een mooi zomerjurkje er in. Ik maakte hem in een maat 116, ik heb nog stof liggen voor een maatje kleiner.



En deze vind ik helemaal een juweeltje! Welk meisje wil hier nu niet in ronddraaien? Ik gebruikte een patroon uit een oudere knippie. Het is ook een maat 116.
 Alles heb ik ook weer op Marktplaats gezet. Overigens ben ik ook te volgen op Facebook: onder de naam VanDaan en op Instagram: onder de naam mijnnaaicreaties

En toen kreeg ik een leuke opdracht! Of ik van deze lap een zomers jurkje kon maken voor dr dochtertje... Natuurlijk kon dat, ik liet mijn gedachten even gaan en besloot het jurkje af te zetten en door te stikken met zwart, zodat het wat pittiger zou worden en daarna nog een applicatie erop met een zomerse tekst. Wat bij betreft: opdracht geslaagd!


Als laatste nog: Bedankt voor jullie leuke opmerkingen op mijn laatste post. Via de mail en via mijn blog. Altijd weer leuk om te lezen. Meedoen met mijn weggeefaktie kan nog tot morgen!

1 opmerking:

Groetsels zei

Wat een droppie dat jurkje met die bloemen rok! De slipperjurk ook leuk gedaan met het zwart. Anders was hij wat softie geweest. Fijn om weer regelmatig wat van je te lezen. Je hebt de slag echtvweer te pakken.