woensdag 3 maart 2010





Aangezien het hier nog erg rustig is en nog niets op een a.s bevalling wijst, ga ik stug verder met naaien! De laatste rok vond ik voor de andere meiden ook erg leuk om te maken, dus nu een bizz-kids zwierrokje voor Anne-Marit.(Nu in maat 80, stukje kleiner dus) Ik heb hem gemaakt van de stofjes waarvan ik een paar weken geleden een rokje voor mijn nichtje van heb gemaakt.
Nou dit rokje ging gisterenavond ook weer als een trein. Alleen had ik uit eindelijk toen hij in elkaar zat de onderrok teveel afgeknipt en zag je er bijna niets meer van. Gelukkig had ik nog stof over, dus vanochtend helemaal afgewerkt.
Voordat Anne-Marit naar bed ging nog gauw even het rokje aangetrokken. Dit ging alleen i.c.m een stukje kaas, maar goed dan poseert ze ook!!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Heel erg leuk en vrolijk. Leuke stoffencombinatie.
Groeten Renate

KidzCreaties zei

Inderdaad een erg mooie rok. Mooie stofjes, leuke kleur.
Groetjes Kamala