maandag 1 maart 2010

Toen ik vorige week in de kindervitrine het rokje van "rietjetoet" uit de Bizz-Kids zag, was ik gelijk weg van het modelletje. Dus toen ik hem daarna toevallig in een oudere Bizz-Kids tegenkwam, was de keuze snel gemaakt voor mijn volgende project. Joanne was aan de beurt en koos een donkerblauwe stippenstof hiervoor. Het patroon moest ik wel vergroten van maat 128 naar 140, maar dat was niet zo moeilijk gelukkig.
zaterdag heb ik de stof geknipt en vandaag ben ik er lekker mee aan de slag gegaan.
Ik kon er ook niet meer mee stoppen, dus heb hem gelijk afgemaakt. Voor de foto even een wit shirtje erop gedaan, maar misschien dat ik binnenkort nog wel iets ga maken waarbij ook iets donkerblauw in terugkomt.
Nu trouwens maar hopen dat wit wit blijft en blauw blauw!! Ik heb de stof twee keer gewassen met azijn dus ik heb er wel hoop op.
Dit is trouwens een rok die ik voor de andere meiden denk ik ook ga maken.










Geen opmerkingen: