vrijdag 5 maart 2010



Nog een simpel overgooiertje gemaakt m.b.v een patroontje van een oude knippie. Dit restje stofje heb ik denk ik al 5 jaar op zolder liggen. Vijf jaar geleden heb ik hem in de uitverkoop gekocht (normale prijs vond ik veeeel te duur!)en daarvan toen een overgooier voor Marinka van gemaakt.
Nu was het echt passen en meten. Beleggen, mouwtjes (die er eigenlijk aan hoorde gingen er niet meer uit) Ik heb het 5 jaar oude overgooiertje nog even van zolder gehaald om te kijken of ik daar nog van kon knippen, maar die stof was zo licht geworden. Dat ging ook niet. Dus gisteravond even naar de stoffenkraam voor bijpassend biaisband.
Het afwerken bij de rits met band ging niet vanzelf en zit niet helemaal netjes. Misschien vervang ik dat nog wel een keer, maar nu vind ik het best.

Geen opmerkingen: