zaterdag 10 november 2012

Pyamas....nu voor de broertjes

Als de meiden nieuwe pyamas krijgen, willen de jongens dat natuurlijk ook graag he! Aangezien het voor hun ook echt nodig was, heb ik hier snel gehoor aan gegeven. Ik heb een gekregen farbenmixtricootje gecombineerd met een donkerblauwe tricot. Oudste zoon was het achteraf niet helemaal eens met mijn stofkeuze. Ik geloof dat hij het een beetje kinderachtige pyama vind. Hij draagt hem nu gelukkig wel zonder mopperen. Het is  ook maar een pyama waar je 's nachts toch niets van ziet. Ik moet zeggen dat ik ze wel leuk vind geworden. En door pyamas te maken kan je flink stof opmaken uit de kast en dat vind ik ook wel fijn, die pyamabroeken vragen nl. veel stof. Dus geslaagd project weer.

13 opmerkingen:

Vlijtige Lies zei

Wat zijn ze mooi geworden. Ik vind de stof juist erg leuk ervoor. Maar ja kids hebben er vaak toch zo hun eigen gedachten over. Ik kan me er niet toe zetten om pyama's te maken..helaas.Want ik vind ze weer super en een leuke bijkomstigheid is natuurlijk dat het je voorraad zo lekker laat slinken:)Gr.

Nicole Claudia zei

Ik vind het mooie pyjama's geworden en door de donkerblauwe tricot heeft het toch wel een stoer look hoor!

Oh... van pyjama's slinkt de stofstapel... Nou wordt dat een volgend project... als ik al die oude projecten voor Bridget heb weggewerkt, hahaha. Want mijn stofvoorraad is nog véél te groot naar mijn zin...

Ik wil namelijk weer nieuwe stofjes kopen, maar eerst wil ik toch minstens een plankje leeggenaaid hebben...

Blomkes zei

Ze zijn mooi! ook handig dat je boordjes rondom de enkels hebt gemaakt, dan stropen de broekspijpen tenminste niet zo omhoog in bed.

Groetjes, Elske

Mariette zei

Super, wat ben je goed op dreef. Pyama's heb ik ook al een tijd op m'n lijstje staan maar het komt er niet van ;-) De ABC jurk vind ik ook geweldig!

Bianca zei

Leuk allebei dezelfde pyjama.
Mooi gemaakt en zal vast lekker slapen.

Zaanse Zolder zei

heel leuk geworden !!

Mama Deborah zei

Leuke pyjama's1 Leuk om je jongens zo samen te zien!

Andrea zei

Lekker hoor! Weer wat van je lijstje, en gelijk wat minder stof! Hier wapperen ze ook weer aan de lijn! Daar kun je echt van genieten he!
groetjes Andrea

sarina zei

leuk geworden hoor
groetjes sarina

Anoniem zei

Ik vind ze erg leuk geworden hoor! Maar kleine jongens worden groot.Wij zouden er wel een voorbeeld aan kunnen nemen om zonder mopperen het toch te dragen!

Groetjes Deborah

MIEP zei

Leuke pyjamas! Leuk ook zo 2 dezelfde voor deze broers.

Jantine zei

Deze pyjama voor thuis en een andere maken met een super print voor als er eens een logeerpartijtje is?

by Ieke zei

Wat een heerlijke pyjamas heb je gemaakt voor die grote knullen van je. Fijn toch dat je stofvoorraad er zo van slinkt. Hebben ze toevallig niet nog allemaal een pyjama nodig? Sinterklaas weet vast raad:-)