dinsdag 10 december 2013

trui Xater voor de jongste zoon...

En weer  een jongenskledingstuk!!  Nu een trui voor de jongste zoon en oh wat is hij blij. Hij loopt constant met zijn handen in de buidelzak en met zijn capuchon op zijn hoofd. Ik heb het patroon Xater gebruikt in maat 98/104. Ik dacht mooie sweat tricot/jogging met zo'n geluste binnenkant te hebben liggen in de kast (gekocht bij Herbert Textiel, maar helaas dat viel even tegen. Van de zomer maakte ik een vest voor manlief van die mooie sweat tricot. Die kwam bij Herbert vandaan. Een tijdje terug dacht ik die stof weer te bestellen in andere kleuren (het was dezelfde omschrijving). Toen het binnenkwam heb ik niet goed gekeken en gelijk in de kast gelegd. En nu pakte ik die kleuren en baalde dus even: Het is een jogging die bijna niet rekt met een pluizige binnenkant. Gelukkig is hij aan de buitenkant wel prachtig. Bij het voorwassen zag ik al dat de binnenkant weer vreselijk gaat rullen..... Maar ja ik heb de lappen nu eenmaal liggen en uiteindelijk is de gemaakte trui wel naar mijn zin geworden hoor.




13 opmerkingen:

Bianca zei

Leuke trui,staat hem goed!

Muisje zei

Een heerlijke trui lijkt me.

Vlijtige Lies zei

Aah wat een mooi plaatje! En wat een heerlijke trui. Als alleen de binnenkant niet mooi is is het probleem nog wel te overzien toch?
Heerlijk dragen nu. Geniet van deze heerlijke dag,Arjo

Danielle zei

Arjo, het ging mij ook om de rekbaarheid van de stof. Deze stof rekt bijna niet en die sweatstof wel wat ik dus veel fijner vind.

Klavertje Kleding zei

Ondanks alles, super leuk!!

Grt. Nellie

Elise zei

Heerlijke trui in een mooie kleur blauw!

Mama C zei

Wat een leuke, stoere trui!!

Gera zei

Hele mooi trui vind ik het. En deze stof is denk ik wel warmer, dan die je wilde hebben.

Doortje Dartel zei

Leuke stoere trui voor jou kleine boef!
De binnenkant zie je gelukkig niet :)

Andrea zei

Dat is altijd jammer met online kopen he, je kunt er niet even lekker aan voelen! Maar soms is het wel makkelijk.
Gelukkig staat de trui hem erg leuk!
Mooi ook met die streepjes aan de mouw.
groetjes Andrea

Tante Pollemop zei

Leuke stoere jongenstrui!

Zussies zei

Stoer hoor, staat hem mooi!!

elsa zei

Wel een erg leuke trui geworden, hoor! Hopelijk blijft de buitenkant wel mooi! Groeten.