vrijdag 30 januari 2015

En de winnaars zijn bekend!!

 De briefjes van de 2 winnaars zijn getrokken:



Dit schreef mama C: Hoi Daniëlle, gefeliciteerd met je 5jarig bestaan, leuk dat je het op deze manier met ons wilt vieren!! Ik lees je blogs altijd met veel plezier dus ik wens je nog heel veel blog jaren toe!! Rokje 7vind ik een schatje voor mijn kleine meid. Ik ben benieuwd! !!!

Dit schreef Marieke: Hoi Danielle,

Gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan van je blog, we vinden het leuk om er ideetjes van op te doen
Hier 4 meiden dus er zit altijd wel wat bij!
De keus valt hier op rok nr. 3 voor 2e dochter of rok nr. 9 voor jongste dochter.. Gr. Marieke

Nou Corinda en Marieke van harte gefeliciteerd! Stuur mij maar even een mailtje, dan zorg ik dat het rokje zsm naar jullie toekomt. En aan de rest van de reagerende: Ik vond het erg leuk om alle reakties te lezen en weet nu ook zeker weer waarom ik nog steeds blijf doorgaan met mijn blog!! Echt hartverwarmende reakties. En de volgende keer weer nieuwe kansen met een weggeefaktie!
De rokjes staan inmiddels ook op  Marktplaats aangeboden.

2 opmerkingen:

Mama C zei

Zit ik met een half slaperig hoofd nog even te kijken of er nieuwe blogberichten zijn, zie ik zomaar mijn naam voorbij komen!!! Dank je wel Danielle!! Heeft dochterlief alvast twee rokjes voor voorjaar / zomer door jou gemaakt!
Ik ga je mailen.

Anoniem zei

Super! kom er ook net achter dat ik gewonnen heb! heel erg leuk, kan me niet herinneren ooit iets gewonnen te hebben. Ga je gelijk mailen.
Gr. Marieke