dinsdag 6 januari 2015

Wat kerstvakantienaaisels...

Allereerst wil ik al mijn lezers een goed en voorspoedig 2015 toewensen. Het gewone leven is weer begonnen. De kerstvakantie was gezellig zo met de kinderen thuis, maar als het dan eenmaal nieuwjar is, dan is het wel weer tijd voor het gewone ritme toch....
In de vakantie heb ik niet veel genaaid, wel wat makkelijke snelle dingetjes om toch even achter mijn machines te kunnen zitten. O.a een lekkere warme nickey velours pyama voor de jongste zoon. Wat was hij blij. Ook nog 2 babyjurkjes gemaakt. Dat moet ik echt vaker doen. Heb genoeg restjes en het is zo gedaan. En kraamcadeautjes op voorraad is altijd handig.


En nog een zoekplaatje! Waar is de jongste zoon?


Ik vond het wel grappig. Hij had een soort van hut 'gemaakt' in het sop. Toen ik de badkamer inkwam zag ik hem echt niet, wel hoorde ik gegrinnik...

9 opmerkingen:

wilma zei

Onze zoon draagt nooit pj's. Deze is wel erg mooi zeg, dat blauw.
Het vogeljurkje is zo schattig!
Dacht toen ik het bad zag, o een stoombad,maar nee er is ook nog een gezicht te zien. Leuk, en dan een heerlijke pj aan.
Groet, Wilma

Mama C zei

Ook voor jou en je gezin de beste wensen voor dit nieuwe jaar !
Die pyama zal vast heerlijk warm zijn, ideaal na een duik in het sop!!
En die jurkjes, Ah wat een droppies!!!!

Groetjes Corinda

elsa zei

Ha Danielle,

Jij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar. Heerlijk zo´n kerstvakantie maar inderdaad ook weer prima dat het gewone leven weer begint. En nog even over je reactie op mijn blog....ik was inderdaad in Sl., ik zat te twijfelen of jij het was, maar je was het dus toch! Volgende keer maken we even een gezellige babbel, hoor! Groeten.

Anoniem zei

Schattig, die jurkjes!

sjoukje zei

DAg Danielle .

Mooi kleuren heb je gebruikt voor de pyama t staat je zoon goed.
Leuk he zn schuim hut ze zijn nog zo puur op deze leeftijd. ,en ja die kleine jurkjes ze blijven leuk.
mooi patroontje .

Vrolijke groet van ; Sjoukje

Jessica zei

Jij ook een goed 2015.

Wat een leuke jurkjes. Goed idee om baby jurkjes te maken van restjes. Mijn kast puilt uit van de restjes.

Mariette zei

Wat een schattige jurkjes en zo'n warme pyama is altijd fijn!

Doortje Dartel zei

Ik wens jou en je gezin een gezegend 2015 toe.
Wat een zachte warme pyjama heb je gemaakt en je zoon houd wel van een grapje, leuk!!

Vlijtige Lies zei

Jullie ook nog alle goeds toegewenst voor 2015. Wat een heerlijke pyjama. En die babyjurkjes...het blijft schattig!!Hi hi wat een mooie grap,een hut in bad bouwen!!Groet