vrijdag 6 november 2015

smaak te pakken...


Ik heb de smaak te pakken voor mezelf, dus nog een jurkje gemaakt. Ik zag dit model een keer op FB langskomen en vond dat model zo mooi staan bij die mevrouw dat ik bewuste Knipmode erbij gezocht heb. Het gaat om een watervaljurk met deelnaden uit de bijlage Mei 2015. Ik gebruikte een bewerkte zwart-wit tricot gecombineerd met zwart. Ook maakte ik een zwart hemdje voor eronder om het netjes te houden... Ik ben blij met deze jurk ( wel in combinatie met de riem)

10 opmerkingen:

felisa zei

Mooi, hoor!

sarina zei

de jurk is prachtig! maar ik zou m zonder riem doen! ik denk dat het je mooier staat, nu leg je juist accent op je buik en zonder riem laat je de lijn van de jurk vloeiender weg lopen (vind ik bij mezelf ook altijd) (sorry hoor;))
maar als jij m met riem mooier vind, moet je het met doen!!!

fijn weekend

groeten sarina

Danielle zei

mag je zeggen hoor Sarina! De laatste tijd draag ik nooit geen riem meer, maar bij deze jurk blijf ik erbij dat het beter staat.

Linda zei

Leuk zo, de combinatie van stoffen!
En ik zou zo de bewuste Knip erbij pakken als ik hem had ;)
Goede reclame voor een mooi model.

Anoniem zei

De jurk is echt goed geslaagd! Maakt je slank met die deelnaden en ik vind de riem hier mooi bij staan, breekt mooi. Groetjes Deborah

Mama C zei

De jurk staat je mooi Daniele!!

Anoniem zei

De jurk staat je prachtig, kleedt mooi af. De baan in het midden zorgt ervoor dat je lengte krijgt, heel mooi. De riem daarentegen zou ik weglaten omdat je jezelf hiermee weer in twee stukken verdeelt. Je lijkt langer en smaller zonder de riem. Het driekwart mouwtje staat je goed. Een leuk geheel.

Joke (The Needle Of Choice) zei

Super mooi! En die watervalhals is prachtig, net als je stofkeuze. Staat je perfect!

Wilja zei

Wat staat deze jurk je mooi!

Mia zei

Weeral een klasse jurk !
Jij ' kan er wat van ' ! ( = Vlaamse uitdrukking die zegt dat jouw naaikennis pico bello is )