maandag 6 maart 2017

Jongste zoon jarig...

Deze dag vieren we dat onze jongste zoon 7 jaar is geworden. We zijn erg dankbaar dat we deze dag met elkaar kunnen vieren (bij elke verjaardag wel natuurlijk, maar nu extra) Vorig jaar omstreeks deze tijd wisten we nog niet wat hem allemaal te wachten stond voor het toekomende jaar. Gelukkig is Jelle  goed door de noodzakelijke operaties heen gekomen en gaat het goed met hem. De Heere is goed geweest voor ons!



Ik maakte vorige week (last-minute) nog een verjaardagsshirt (polo) voor hem. Ik heb al heel veel poloos gemaakt, maar ging weer de fout in! Ik had de sluiting verkeerd ingeknipt, zodat de kraag er scheef opzat. Hij was bijna klaar! Ik had heel veel sierstiksels gemaakt, wat echt niet uit te halen was. Uiteindelijk besloot ik de details met sierstiksels uit het foute shirt te knippen en de kraag los te tornen. Daarna knipte ik een nieuw voorpand, achterpand, mouwen en sluitbies en begon opnieuw.... Uiteindelijk blij dat ik dat gedaan heb, ben nu nl heel tevreden met het shirt. De 7 op de rug is door de jarige zelf uitgezocht bij de Stoffenkraam (zonder dat hij wist dat ik een shirt aan het maken was) Hij kwam ermee naar mij toe of ik die alsjeblieft op een shirt wilde naaien, dat iedereen kon zien dat hij 7 was geworden. Toevallig paste de kleuren super bij het half affe shirt.... dus ik was helemaal blij met zijn vondst.

12 opmerkingen:

Anoniem zei


Gefeliciteerd met de jarige job. Ja, dat maakt wel dat je er nu even extra bij stil staat! Fijn dat alles zo goed gegaan is.

Je hebt het prima opgelost hoor1 Hij ziet er geweldig uit in zijn nieuwe shirt!

Geniet er van.

Groetjes Thea♥

Mama Deborah zei

Gefeliciteerd en mooi shirt!

Hutsepruts zei

Proficiat en toch een heel knappe polo geworden ik zou zo denken dat je die gekocht hebt!

sarina zei

hij is prachtig geworden!

sjoukje zei

Gefeliciteerd met Jelle zn verjaardag ,
Wat ziet Jelle er mooie uit in zn polo ,mooi gemaakt .

Groetsjes :Sjoukje🌺

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met je zoon. Inderdaad een reden om extra dankbaar te zijn. Fijn dat het ook weer goed mag gaan. Je hebt weer fantastisch werk geleverd, wat een mooi shirt!
Groetjes, Marjolein

Vlijtige Lies zei

Gefeliciteerd met jullie zoon. En wat een extra bijzondere dag na zo'n bewogen jaar. Prachtig je shirt en die 7 maakt het natuurlijk helemaal af. Knap dat je de energie had om de boel weer los te maken en het opnieuw te doen. Wel met een prachtig eindresultaat.Complimenten.

renee zei

Van harte gefeliciteerd...mooi shirt geworden...

Omias maaksels zei

Eén dagje te laat...
toch van harte gefeliciteerd !
En wat een supergave polo draagt de jarige !

Anoniem zei

gefeliciteerd!!en fijn dat alles goed gaat. mooi shirt!

Crea-roosje zei

Nog gefeliciteerd met je zoon,
fijn dat het zo goed gaat met hem,
en je deze leuke polo met 7 erop mag maken!
Stoer en super knap gemaakt!
groetjes Esther

Anoniem zei

Gefeliciteerd! Fijn dat alles weer zo goed mag gaan! reden tot dankbaarheid..
Mooi shirt geworden! Gr. Marieke