maandag 16 mei 2011

Polo voor bijna jarig neefje.

Voor het dochtertje van mijn broertje en schoonzusje heb ik al diverse keren wat gemaakt, maar nog niet voor mijn neefje. Afgelopen vakantie zijn de oudste drie kinderen om ste beurt wezen logeren bij ze en hebben het ontzettend naar hun zin gehad. Ik vind het wel leuk om dan op zijn tijd wat te naaien voor hun kinderen, dus nu wat voor Ruben die volgende week 3 jaar word. Ik heb een poloshirt ge



maakt met voorop een applicatie van een Cars auto die hij helemaal geweldig vind en achterop zijn naam en a.s leeftijd.
Ik denk wel dat hij in de smaak zal vallen.

8 opmerkingen:

Vlijtige Lies zei

Wat een prachtig bedankje,en een orgineel verjaardagskado!Groet.

Mariette zei

Erg leuke polo, die zal vast en zeker in de smaak vallen, kan bijna niet anders ;-)

Mama C zei

Wat een mooie polo heb je gemaakt, daar zal neeflief vast blij mee zijn!

Groetjes mama C

Klaasje zei

Wat gaaf zeg, echt mooi gemaakt. Daar zal ie erg blij mee zijn!!!

Riny zei

Leuk en origineel met de Cars applicatie. Mooi stofje ook. Je neefje vindt het vast het mooiste kado op zijn verjaardag. Tante Danielle...complimenten voor je ijver op maandag...
groetjes: Riny

@Let zei

Nounou die bijna-3jarige Ruben mag wel in z'n handjes klappen met die reuze ijverige tante Daniëlle!
Leuk hoor én goed gelukt, hij zal de show stelen in zijn prachtige polo!

Groeten, @Let...

Bren zei

WAUW zeg, echt een prachtige polo!

groetjes Brenda

Jolanda zei

Wat knap, een echte polo zelfgemaakt!
Ik sta elke keer versteld van jouw ijver...

Groetjes, Jolanda